Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger nedbäddad bland lyxiga lakan i sängen i gästrummet hos min Londonkompis och känner mig typ som en småbarnsförälder som åkt iväg utan familjen. Orimligt nöjd med att ha en hel säng, ett helt rum, till och med en hel våning för mig själv och såg så mycket fram emot att gå och lägga mig och läsa här att vi avrundade kvällen redan vid 22:30 :o Som tur är är min kompis ingen kvällsmänniska, så hon var nog mest lättad :D Sängen är precis lagom mjuk, sängkläderna känns som de man får på hotell och mmm vad gott jag ska sova här!

Påminn mig om detta imorgon när jag börjar klaga på att jag saknar min sambo och vill hem :angel:
 
Inte bra att börja tänka på sin gamla häst när man har pms, varför kan de inte leva för evigt 😭

(Han lever än, men önskar han hade samma ork som för några år sedan ❤️)
Saknar min gamle gubbe än idag! Vi fick 20 fina år ihop och han fick sluta välmående som 30-åring. Känns fint att han fick må bra hela tiden! ❤️
Övre bilden var jag och då 29-åringen på väg ut en diskussion om man ska galoppera så fort man kan oräkneliga varv runt en äng på mååånga hektar. Och om det är rimligt att pipa av ilska och hoppa jämfota när matte tycker att man liksom får sansa sig. 🙄😅
Man hade aldrig tråkigt med den där! 😂 Finaste bästis! ❤️
4270D819-985F-4E9E-9CE0-C9C144A84282.webp
 
Ligger klarvaken på soffan och lyssnar på snarkande vovve. ❤️

Haft en riktigt pissig dag i dag, så har mest försökt att sova bort den, vilket resulterade i att jag är vaken nu istället. Ska göra ett försök att gå och lägga mig snart, men avskyr när gamla ångesten och depressionen kommer och knackar på så här vissa dagar…:down: Grinat ur mig x antal vändor (för både mer och mindre rimliga saker) så har huvudvärk också dessutom.

Hoppas på en bättre dag i morgon. :meh: (Vilket jag vet att det blir, så det är ingen fara alls egentligen!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
60 61 62
Svar
1 223
· Visningar
34 083
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp