Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här blev min lilla pepparkaksgård... :) Nej, inte bakat - bara dekorerat och pyntat :) !
20211120_143051.jpg
 
Alltså inte för att jag varit direkt snygg tidigare men ser verkligen förfärlig ut nu. Är sjukt svullen i ansiktet, har knappt några ögon kvar att tala om.

Hade behövt en mask av is typ för att framkalla ngn form av ansiktsdrag.

Samma har :bag: Jag har varit pa Prednisone sedan September ... Nu syns det inte ens att jag har ogon langre.:cautious:


SA avundsjuk :arghh:

Visa bifogad fil 79916Men va fan. Efter en riktigt stor god Toast Skagen. Bordet bredvid beställde in ostkaka och espresso, där ostkakan såg ut som gjord i en småländsk himmel. Kunde inte motstå. Ändå födelsedag.

Jag som inte tankt pa Smalandsk ostkaka pa manga ar ... nu ar jag sa sugen att jag suttit och last recept :eek: Grattis i alla fall.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
33 748
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp