Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
B14ABEF8-8B44-48B9-A463-57F3385B50F3.jpeg
Kaos. Möte med Anticimex. Krockade bokstavligen med en råtta 🐀 i källaren. Tavlor fraktade till lägenheten efter fynd av råttskit även i ateljén.
Nu kaos hemma men drar till landet så det påverkar inte just nu
 
Måste ta tag i det där med att släpa iväg lite pant, så jag kan köpa mig något gott... innan pension kommer på torsdag. Samt fiska upp lite Korallplatyungdomar och se om djuraffären, kan tänka sig att byta ut dem mot lite algtabletter åt Baronessan av Boyu och Direktörsparet med massa lyckliga barn... (läs 40-50) - Ancistrus sp.
 
Ännu märkligare var att samma sak hände min föräldrar. Klockan kvart över ett igår natt vaknade de av att deras TV öppnades och gick igång för fullt..... :eek::confused::nailbiting:
När jag var på klassresa i Frankrike för massa år sedan bodde jag och en kompis i ett rum på hostel. Det fanns en liten tjocktv med två kanaler.
Den gick igång typ jämt :D Alltid mitt i natten och olika tider. Kanaler byttes och volymen åkte upp och ner.
En gång när det hände ropade min kompis sömndrucket "Neeej, stäng aaav. Jag vill soooovaaa!". Då stängdes den av och krånglade inte på hela natten :rofl:
 
Sitter i ett väntrum och väntar på min husläkare. Stressade hit för att hitta en parkering innan min tid 13:20. 13:30 plockar han in en annan patient och när jag protesterar så hade hon tid 13:00, han var försenad idag. :meh:

Typiskt, jag hade kunnat jobba en halvtimme till istället för att sitta här medan p-avgiften tickar på. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
32 105
Senast: rickie
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp