R
Raderad medlem 68338
Nu kaos hemma men drar till landet så det påverkar inte just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 79671Kaos. Möte med Anticimex. Krockade bokstavligen med en råtta i källaren. Tavlor fraktade till lägenheten efter fynd av råttskit även i ateljén.
Nu kaos hemma men drar till landet så det påverkar inte just nu
Alltså dina tavlor är fantastiska! Tar du emot beställningar på porträttmålning (och hur galet dyrt blir det?
)
Men tack!
Tar inte porträtt-beställningar, har för livlig fantasi för att måla av Använder ofta modeller men det spårar alltid ut
Synd, men jag förstår! Jag vill gå på din utställning.
Det kommer nog till våren. Håller på att samla på mig ett gäng nu.
Målat en porträttlik oljemålning av brorsans dotter. Aldrig mer tyvärr har han en till dotter så han utövar allvarliga påtryckningar nu medels årgångsviner osv
När jag var på klassresa i Frankrike för massa år sedan bodde jag och en kompis i ett rum på hostel. Det fanns en liten tjocktv med två kanaler.Ännu märkligare var att samma sak hände min föräldrar. Klockan kvart över ett igår natt vaknade de av att deras TV öppnades och gick igång för fullt.....
Förstår ingenting???Min moster flexar på FB.
Jag kan tycka att hon har all rätt att göra det.
Hon är trots allt 71!
Varför har jag nu googlat att 20 öl motsvarar typ 250 standardköttbullar? Good to know
Jag som funderade över hur man kunde jämföra, det finns väl ingen alkohol i köttbullar tänkte jagDet är sjukt många köttbullar.
Hon är nöjd med veden hon har huggit under hösten.Förstår ingenting???
Hon är nöjd med veden hon har huggit under hösten.
Det förstår jag, men det jag inte fattar är var flexet kommer in?
Vad har det med flex att göra?Att vara en gammal tant och klara av det själv, antar jag?
Aldrig hört uttrycket "flexa muskler"?Vad har det med flex att göra?