Barnet sover och jag ska gå ut i vardagsrummet och skriva färdigt en uppgift. Men det tar emot lite.
Och nu jämrar sig barnet igen. Det kommer bli en lång natt för oss båda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barnet sover och jag ska gå ut i vardagsrummet och skriva färdigt en uppgift. Men det tar emot lite.
Äsch Kan Eva och Efva så kan ni.
Vet förresten ett gift par som har samma förnamn. Och valde att ta samma efternamn efter vigseln Tyder på viss humor. Eller?
Mina vänner sket i det. De har båda efternamn med samma initial för att göra det hela ännu mindre komplicerat. Deras barn kallar dem lilla mamman och stora mamman, så nu heter de lilla och stora i hela vänkretsen. Till på köpet har två i samma vängäng också samma namn och ytterligare en har ett namn som innehåller deras namn.Okej. Varför gräva ner sig? Hittade en ny serie som verkar kul, ska ge den en chans! ”The Chair” med Sandra Oh
Vi kan dock tyvärr inte gifta oss, för vi har samma förnamn. Det vore konstigt.
Fan i helvetet. Råttor har invaderat källaren! En granne ringde nyss i panik. De är överallt i förråden
Måste ha spårat vid stambytet. Aldrig sett en råtta tidigare. Nu är frågan om jag ska lyfta upp alla tavlor till lägenheten eller om de kommer få vara ifred? Råttorna är väl inte de mest kräsna kan jag tänka mig, lite tavelduk slinker säkert ner….
Grattis på födelsedagen @LadyCovergirl!
(ja, det är inte ett nonogram men det fanns inga fina sådana tårtor)
Grattis på din dag @LadyCovergirl
Så roligtHaha mina kompisar Kenneth och Kenneth gifte sig. Det var rätt kul vigsel. ”Tager du Kenneth…. Kenneth”. Sen började alla frusta av skratt i kyrkan
Så det kan funka @cambodia men lite osmidigt med post och sånt nu när de även har samma efternamn
Oh no!! Hämta tavlorna ASAP!Fan i helvetet. Råttor har invaderat källaren! En granne ringde nyss i panik. De är överallt i förråden
Måste ha spårat vid stambytet. Aldrig sett en råtta tidigare. Nu är frågan om jag ska lyfta upp alla tavlor till lägenheten eller om de kommer få vara ifred? Råttorna är väl inte de mest kräsna kan jag tänka mig, lite tavelduk slinker säkert ner….
Sushi, dusch, paketöppning och kladdkaka med hallon och grädde (Gårdagen efter jobbet, inte som frukost )
Nu ska jag alldeles strax köra till jobbet
Jag kollade orderstatus för min telefon och möttes av det informativa budskapet ”Hos Posten”.
Jag fick även det nya beskedet att mitt telefonnummer porteras 18/11, och inte 19/11 som jag fick sms om igår.
Vad hette appen nu igen där man kunde söka paket?
”Mina paket”