Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:laugh: Nog för att vi brukar säga att den tidigare ägaren antagligen är kvar i källaren men hemsökt känns lite långsökt. ;) Tidigare ägaren som numera är död var så förtjust i att pula i källaren med alla sina projekt så vi brukar skoja om att han antagligen missat att han har dött och fortsätter pula. Men samtidigt var han så försynt som person så även om han skulle bli ett spöke så skulle han aldrig komma på tanken att bråka med någon. ;)
Men då vet ni ju vem det är som behövde vila med lite tv-tittande :up: :heart
Han tänkte nog inte på att det skulle upplevas som konstigt för er...
 
Mjölksituationen är åtgärdad.

48661163-6787-4595-B096-2E7A09F1AD08.jpeg
 
Testspelandet av RDR2 gick som hejsan så nu håller jag på att installera lite fler spel. Sen blir det middag och förmodligen någon film på Netflix. Jag känner att jag gjort mig förtjänt av en slökväll efter att ha både tagit mig till dagliga verksamheten och jobbat hela tiden jag var där, sedan gått en längre promenad och lagat ordentlig lunch. Rena stordåden med tanke på hur jag mår.

Medan jag väntar så försöker jag att bena ut vad mer jag egentligen pallar att kompromissa bort för att det ska bli någon hund i huset. Svårmotiverad och jaktsugen men passar övriga krav vs passar nästan alla kraven men riskerar att vara mer ljudlig än jag mäktar med; känns som att välja mellan pest eller kolera... :(
 
Den borde väl komma i sin kartong, och på kartongen så finns en sorts säkerhetstejp som ska vara hel.

Det kanske är en råttan-i-pizzan, men jag har hört om begagnade telefoner och datorer som har förpackats som nya, t.ex. att mobilen varit låst med pinkod, haft röstmeddelande, osv. Det kan ju inte vara omöjligt att återförsegla en mobil.

Mvh, Cynisk Foliehatt
 
Skit. Läser kallelsen till sjukhuset. Undersökningen kommer att ta två timmar!
Och sedan har jag ett jätteviktigt sammanträde jag kallat till. Så nu måste jag se till att ha alla handlingar printade och förberedda så jag bara kan komma hem och greppa mappen och åka igen. Vovve får följa med till sammanträdet. för att inte behöva vara ensam så många timmar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
32 005
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp