Möte med hela gruppen, verksamhetschef och HR på onsdag. Obligatorisk närvaro. Jag tror vi kommer behöva kolhydrater.
Förvaltningschefen också, jisses. Bara kommundirektören som inte kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möte med hela gruppen, verksamhetschef och HR på onsdag. Obligatorisk närvaro. Jag tror vi kommer behöva kolhydrater.
Jag har köpt en ny telefon, som jag hoppas att det ska gå att ringa med även när det är kallare än +10 grader. I samband med det så bytte jag också operatör till Halebop för att få tillgång till Telias nät. Det var dock lite väntetid, fick jag veta, på färgen jag hade beställt.
Hur som helst, kl. 10.18 fick jag ett sms att "Nu har vi lämnat dina varor till Postnord eller Instabox. Dina varor är på väg".
- Åh, så det fanns i lager ändå? Vad bra!
Kl. 11.31 kommer nästa sms. "Hej! Vi har flyttat fram inporteringen av ditt telefonnummer (...) för att telefonen du har beställt inte finns i lager".
Jag jobbar på ett sjukhus, varför har jag ingen doktor Bailey härNu ringde Dr Bailey ping @cambodia
Hon ba ”och du mår Törnis”?
Jag ”jo kunde ju varit betydligt värre”
(De är tydligen light förvånade att jag mår som jag gör med mina provsvar).
Är feberfri idag och ska måla klart mitt evighetsprojekt. Grannen knackade på nyss och levererade varma mackor.
Jasså, du har hittat dem du också.
Släkten?Kollar på döingar:
Visa bifogad fil 79611
Går för att hämta ut tungt paket, in i butik för att plocka åt mig ostkaka.
Inget kort med.
Släpar hem tunga paketet, iväg till närmre affär. Som INTE HAR NÅGON OSTKAKA.
Livet är emot mig
Men jag har iaf gott bröd. Och räkor.
Och:
Visa bifogad fil 79615
Det är ju såAllt är ok så länge en har tryffelcheddar
Det naturligtvis mest synd om dig @tornblomma vekligen!Jag jobbar på ett sjukhus, varför har jag ingen doktor Bailey här
Det är väl ingen match för dig - BYGG!!!Vill bygga en romba som skjuter ut konfetti sen städar upp det för att skjuta ut mer konfetti!
Har du en Dr House då??Jag jobbar på ett sjukhus, varför har jag ingen doktor Bailey här
Tack för förtroendet.Det är väl ingen match för dig - BYGG!!!