Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch - du har väl frälst demHaha hantverkarna i källaren sa precis att de kommer sakna mina playlist nu när de snart är klara. Vet ej om de var ironiska. Isf har de jävligt bra pokerface
Äsch - du har väl frälst dem
Vad har de sagt innan du tackade ja till förra jobbet?Okej, tre jobb vill ha mig och jag måste bestämma mig. Men samtidigt känner jag att det känns övermäktigt med en massa jobb just nu.
Jaja, ska i eftermiddag prata med vården om läget så får jag se vad de säger innan jag fattar ett beslut.
Jag diskuterade det inte med dom, så de blev rejält förvånade då min läkare förlängt sjukskrivningen ett antal månader strax innan.Vad har de sagt innan du tackade ja till förra jobbet?
Fått reda på att en konsekvens av att ha börjat dialys är att jag BÖR äta kött igen!
Tills nu har kött och animaliskt protein behövt begränsas, till min stora sorg.
Firat med att plocka fram köttfärs och göra en hederlig rejäl köttfärssås.
Tänk att få köpa kött och kunna göra biffar, stek och grytor som jag vill igen. Lycka!!
Ett litet besök kanske ja...Mammas grejer hemma hos henne flyttar på sig " av sig självt" just tvättkorgen tycker någon hon ska ha stående på annat vis än hon tycker .Vaknade 01 av att Tv:n stöd och gick, jag vet att maken slog av den innan han gick och på sig några minuter efter mig. Inga barn hemma och tvdosan låg på bordet så det var inte Ville som har legat på den.
Den känslan av att det kanske är någon som sitter där
Nu var det ingen men mycket märkligt att det hände.
Fått reda på att en konsekvens av att ha börjat dialys är att jag BÖR äta kött igen!
Tills nu har kött och animaliskt protein behövt begränsas, till min stora sorg.
Firat med att plocka fram köttfärs och göra en hederlig rejäl köttfärssås.
Tänk att få köpa kött och kunna göra biffar, stek och grytor som jag vill igen. Lycka!!