Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev både linsbågar och godis. Efter en lååång period av att kliva upp kl 5 på vardagar så känns det riktigt lyxigt att vara uppe efter kl 21 och titta på tv. Känns som jag skolkar från bed time.
Jag fasar redan för att kliva upp 5:15 imorgon bitti och ut och gå morgonrundan med ponnyn.....i mörkret.....med pannlampan.... :arghh: Jag borde absolut gå och lägga mig. Dessutom är sängen renbäddad, så den lockar..... :D
 
Varför är det så svårt att komma i säng på söndagskvällen? Måste masa mig iväg nu…

@tornblomma Hittade The Danish girl på Netflix, inte de övriga dock… verkar bara gå att hyra.

Har du tips på någon serie? På typ Netflix eller SVT play.
 
Varför är det så svårt att komma i säng på söndagskvällen? Måste masa mig iväg nu…

@tornblomma Hittade The Danish girl på Netflix, inte de övriga dock… verkar bara gå att hyra.

Har du tips på någon serie? På typ Netflix eller SVT play.

Vad är du ute efter?

Tre bra deckare tex!

”Hidden” (walesisk) TV4 play
”La foret” (belgisk) Netflix
”La mante” (fransk) Netflix
 
Fixat stallet och ridit; härligt pigg pålla när vi red ut en timme och bitvis blå himmel så helt klart finare väder idag :love:. Tvättat och gjort söndagssysslorna och så avslutningsvis soffhängt till Solsidan; nu ska vi krypa ner nyduschade I vår renbäddade säng 😍.
 
Jag har tva kylskap och tre frysar som ar i stort sett fulla med mat i olika nivaer av att vara redo att ata. VARFOR sitter jag da och surfar olika foretag har i USA som saljer kott on line? (jag langtar efter en "riktig" Fransk kanin som min Franska vaninna brukade laga dem. :d)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
31 787
Senast: Liten
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp