Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla hästarna fick komma in och mutade vovven med ett tuggben och Netflix ( hon kan vara själv ganska länge upp i mot några timmar bara TVn är på ) men hennes husse och matte var på väg hem så blir bara någon timme eller så hon måste vara själv. Ganska skönt att vara hemma, borta bra men hemma bäst 🙈🥰

Börjar inte för ens halv nio imorgon så slipper gå upp i ottan iaf 💩Kajsa kassler a.k.a morrhoppan överlycklig när matte kom hem, hon är verkligen min katt ❤️🙏 Tittar efter mig i fönstret när jag går hemifrån oavsett om jag bara ska slänga sopor eller åka iväg någonstans.
 
Har varit och köpt julgran. Blev superexhalterad så nu är den uppe och mysig :love:
Var även på bodypump. 9 träningspass på en vecka. Vad håller jag på med :cautious::D

Nu försöker jag titta på den osannolika mördaren men blir distraherad hela tiden pga dåligt kameraarbete, tråkig ljussättning, trist ljudbild, dåliga skådespelare och helt vansinniga dialoger. Det är inte katastrof, men allt är så himla meh.
 
Har pratar i telefon i över 2h med en kompis. Det var alldeles för länge sen sist, så det var jättekul att prata igen :)
Kompisen berättade bland annar att hen har kommit ut som transsexuell. Jag har anat det i ganska många år och vi har pratat lite ytligt om det innan, så det var inte någon överraskning så. Men nu är det alltså officiellt ☺️

Detta förändrar så klart inget i vår kompisrelation, men jag tror ändå att det var skönt för kompisen att få säga det och kunna prata mer öppet om det 🤗<3
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 131
· Visningar
31 523
Senast: Scata
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp