Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla hästarna fick komma in och mutade vovven med ett tuggben och Netflix ( hon kan vara själv ganska länge upp i mot några timmar bara TVn är på ) men hennes husse och matte var på väg hem så blir bara någon timme eller så hon måste vara själv. Ganska skönt att vara hemma, borta bra men hemma bäst 🙈🥰

Börjar inte för ens halv nio imorgon så slipper gå upp i ottan iaf 💩Kajsa kassler a.k.a morrhoppan överlycklig när matte kom hem, hon är verkligen min katt ❤️🙏 Tittar efter mig i fönstret när jag går hemifrån oavsett om jag bara ska slänga sopor eller åka iväg någonstans.

Har varit och köpt julgran. Blev superexhalterad så nu är den uppe och mysig :love:
Var även på bodypump. 9 träningspass på en vecka. Vad håller jag på med :cautious::D

Nu försöker jag titta på den osannolika mördaren men blir distraherad hela tiden pga dåligt kameraarbete, tråkig ljussättning, trist ljudbild, dåliga skådespelare och helt vansinniga dialoger. Det är inte katastrof, men allt är så himla meh.

Har pratar i telefon i över 2h med en kompis. Det var alldeles för länge sen sist, så det var jättekul att prata igen :)
Kompisen berättade bland annar att hen har kommit ut som transsexuell. Jag har anat det i ganska många år och vi har pratat lite ytligt om det innan, så det var inte någon överraskning så. Men nu är det alltså officiellt ☺️

Detta förändrar så klart inget i vår kompisrelation, men jag tror ändå att det var skönt för kompisen att få säga det och kunna prata mer öppet om det 🤗<3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 514
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 603
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar