Tog en promenad i ett naturområde, himla skönt bortsett från en galen hund som gjorde utfall mot mig. Fick en massa ursäkter från ägaren, men ja, ursäkter gör mig inte mindre rädd liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte se vinterstudion på sjukan?Jag slumrade i soffan vid 23. Vaknade vid 1, fastnade i TV och nonogram till 5.15. Jag och katten bäddade ner oss i sängen och hade det himla mysigt så vi somnade fint.
Klockan 6.41 ringer vakthavande befäl från ett annat VO och frågar om jag kan ta en sjukhusbevakning från 8.00. Jahapp, bara att gå upp, packa ryggsäcken och packa stallkläder.
Får se hur långt pass det blir idag. Ska egentligen dammsuga, fixa stallet, handla mat, se på Vinterstudion och hämta dottern
Nåja, det löser sig väl på det ena eller andra sättet
Kan du inte se vinterstudion på sjukan?
Alla tjatar om Vigil.Barnet ville åka till sin andra mamma idag (istället för imorgon), det gick bra så han ska göra det.
Är jag en dålig mamma om min första tanke var ”Då kan jag titta på sista avsnittet av Vigil ikväll!”
Alla tjatar om Vigil.
Måste fråga innan jag vågar börja titta..... Är den spännande? Dvs otäckt thrillerspännande?
I så fall avstår jag pga att jag ofelbart får mardrömmar efteråt
Gillar pusseldeckare och bra människoskildringar men klarar inte för mycket svärta.
Är den nåt för tanten? (som avgudar Suranne)
Den är jätte bra o inte speciellt läskig.Alla tjatar om Vigil.
Måste fråga innan jag vågar börja titta..... Är den spännande? Dvs otäckt thrillerspännande?
Gillar pusseldeckare och bra människoskildringar men klarar inte för mycket svärta.
En själsfrändeAlla tjatar om Vigil.
Visa bifogad fil 79555
Har messat min kran på Acne ang en skjorta jag bara känner att jag borde ha. Hoppas hen kan lösa! Hen vet också om att jag är en aning skröplig och kan behöva muntras upp med ett förmånligt erbjudande