Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag slumrade i soffan vid 23. Vaknade vid 1, fastnade i TV och nonogram till 5.15. Jag och katten bäddade ner oss i sängen och hade det himla mysigt så vi somnade fint.
Klockan 6.41 ringer vakthavande befäl från ett annat VO och frågar om jag kan ta en sjukhusbevakning från 8.00. Jahapp, bara att gå upp, packa ryggsäcken och packa stallkläder.
Får se hur långt pass det blir idag. Ska egentligen dammsuga, fixa stallet, handla mat, se på Vinterstudion och hämta dottern :cautious:
Nåja, det löser sig väl på det ena eller andra sättet :D
Kan du inte se vinterstudion på sjukan?
 
D4DA16FC-AFB0-47E4-8B7C-BB1D76137E10.jpeg


Har messat min kran 🚰 på Acne ang en skjorta jag bara känner att jag borde ha. Hoppas hen kan lösa! Hen vet också om att jag är en aning skröplig och kan behöva muntras upp med ett förmånligt erbjudande :angel:
 
Blöh, mensen har börjat med tillhörande känslor i kroppen, mådde dock sämre när jag lade mig igår så det är rätt skönt att jag inte har ont nu. Men är trött, tror att jag ligger kvar ett bra tag idag.
Tur att uppgiften (som är så gott som klar) ska in imorgon.
 
Överlevde att tro jag var 20, nästan iaf. Men inte många knop idag 😂

Bara mat och dåliga filmer!

Edit: verkar dock lyckas ha ådragit mig halsfluss. I gropen där jag brukade ha halsmandel. Wtf.
Men gör inte så infernaliskt ont som det brukade förr iaf.
 
Senast ändrad:
Barnet ville åka till sin andra mamma idag (istället för imorgon), det gick bra så han ska göra det.

Är jag en dålig mamma om min första tanke var ”Då kan jag titta på sista avsnittet av Vigil ikväll!” :angel:

:rofl:
Alla tjatar om Vigil.

Måste fråga innan jag vågar börja titta..... Är den spännande? Dvs otäckt thrillerspännande?
I så fall avstår jag pga att jag ofelbart får mardrömmar efteråt
Gillar pusseldeckare och bra människoskildringar men klarar inte för mycket svärta.

Är den nåt för tanten? (som avgudar Suranne)
 
Morr. Öppnade ett nytt konto - i internetbanken - för några dagar sedan. Nu tänkte jag föra över pengar dit. Klickar på kontot, skriver i alla uppgifter och när jag sedan ska bekräfta säger datorn att kontot är ogiltigt/inte finns. Fast jag kunde välja det som mottagarkonto

Mycket märkligt. Undrar var jag gjorde fel?
 
Alla tjatar om Vigil.

Måste fråga innan jag vågar börja titta..... Är den spännande? Dvs otäckt thrillerspännande?
I så fall avstår jag pga att jag ofelbart får mardrömmar efteråt
Gillar pusseldeckare och bra människoskildringar men klarar inte för mycket svärta.

Är den nåt för tanten? (som avgudar Suranne)

Den är mycket bra, men lite thrilleraktig är den nog. Beror helt på hur känslig du är. Alla skådisarna är som vanligt bra brittiskt och handlingen/pusslet hänger ihop och är bra skriven. Jag som alltid kollar utan text missade ibland när vissa skådisar pratar med lite väl bred 'skottska' ;)

Föredrar dock fortfarande Scott & Bailey :love:
 
Alla tjatar om Vigil.

Måste fråga innan jag vågar börja titta..... Är den spännande? Dvs otäckt thrillerspännande?
I så fall avstår jag pga att jag ofelbart får mardrömmar efteråt
Gillar pusseldeckare och bra människoskildringar men klarar inte för mycket svärta.

Är den nåt för tanten? (som avgudar Suranne)
Den är jätte bra o inte speciellt läskig.
 
Alla tjatar om Vigil.

Måste fråga innan jag vågar börja titta..... Är den spännande? Dvs otäckt thrillerspännande?
I så fall avstår jag pga att jag ofelbart får mardrömmar efteråt
Gillar pusseldeckare och bra människoskildringar men klarar inte för mycket svärta.

Är den nåt för tanten? (som avgudar Suranne)
En själsfrände 😍

Jag tycker inte den är läskig så man får mardrömmar, den är lagom spännande. Man får också följa människorna till viss del.

Jag har typ klaustrofobi men det går ändå bra att titta trots att de är på en ubåt mest hela tiden!

Jag tycker du ska ge den en chans :)

Tillägg: Man får ju tänka mycket också, kring vem som har gjort vad osv. Apropå pussel som du skrev!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 158
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 328
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp