Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med citron o sangriaÄr sugen på bläckfisk. Också en mäktig grej att vara sugen på
Är sugen på bläckfisk. Också en mäktig grej att vara sugen på
Måste alltså äta bläckfisk till helgen!Med citron o sangria
Mitt ex drack 24 starköl på en dag utan problem.Visa bifogad fil 79578
Rimligt att vilja ha mer öl med 1,92 i promille. Vad behöver jag just ju? MER ÖL!
Det är nästan som en befrielse när det blir officiellt tycker jag! Min komis kom ut som transexulel efter jag har känt henne i 39 år.Har pratar i telefon i över 2h med en kompis. Det var alldeles för länge sen sist, så det var jättekul att prata igen
Kompisen berättade bland annar att hen har kommit ut som transsexuell. Jag har anat det i ganska många år och vi har pratat lite ytligt om det innan, så det var inte någon överraskning så. Men nu är det alltså officiellt
Detta förändrar så klart inget i vår kompisrelation, men jag tror ändå att det var skönt för kompisen att få säga det och kunna prata mer öppet om det
Mitt ex drack 24 starköl på en dag utan problem.
Du såg att han var berusad mellan 18-20 stycken.
Innan märkte man det på hans ordval bara
Han kunde ibland dricka 3 flaskor vin och 16 starköl eller en halv liter whiskey medKan inte ens tänka mig hur kissnödig människan måste varit. Eftersom jag har svårt att tro att man dricker 24 öl på en dag för att det är sjukt gott och en älskar öl så antar jag att man vill bli full. Varför inte då dricka sprit och slippa dessa mängder?
Många följdfrågor av denna nyhet känner jag
Fyfan! det är hemskt mycket!Han kunde ibland dricka 3 flaskor vin och 16 starköl eller en halv liter whiskey med
Men han blir elak(are) av sprit
Ja han har hög toleransFyfan! det är hemskt mycket!
Det är sjukt många köttbullar.Varför har jag nu googlat att 20 öl motsvarar typ 250 standardköttbullar? Good to know