Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså hjärnan efter att ha jobbat hela natten :laugh: klev in i rummet på överliggningen och fes så det skallrade i väggarna och allt jag kunde tänka var ”the female asserts dominance amongst her male peers” GIVETVIS med David Attenboroughs röst. Och nu kan jag inte sluta skratta för det är så otroligt dumt. Ridå och god natt 💀🎻 :laugh:
 
Mina vänner sket i det. De har båda efternamn med samma initial för att göra det hela ännu mindre komplicerat. :angel:Deras barn kallar dem lilla mamman och stora mamman, så nu heter de lilla och stora i hela vänkretsen. Till på köpet har två i samma vängäng också samma namn och ytterligare en har ett namn som innehåller deras namn.

Sandra och Sandra låter som en bris i sammanhanget. Go!
Mamma brukar prata om några som gifte sig och tog dubbelnamnet Cervin-Servin O_o
 
Det går i skov. Med jämna mellanrum översvämmas min facebook av annonser. Betydligt fler annonser än inlägg från mina vänner. Nu är en sån period.

Jag får annonser om hörhjälpmedel. Inkontinensskydd. Kläder i stora storlekar. Fotbäddar. Och en massa andra mer random saker.
Kan inte låta bli att känna mig lite förorättad.
Jag hade en period med massvis av reklam för stomi med tillbehör :meh:
 
Det går i skov. Med jämna mellanrum översvämmas min facebook av annonser. Betydligt fler annonser än inlägg från mina vänner. Nu är en sån period.

Jag får annonser om hörhjälpmedel. Inkontinensskydd. Kläder i stora storlekar. Fotbäddar. Och en massa andra mer random saker.
Kan inte låta bli att känna mig lite förorättad.
Jag får med ojämna mellanrum sådana skov med vänförfrågningar på messenger. Betydligt fler än jag får meddelanden från mina vänner. Jag har också en sån period nu. Men hos mig finns i alla fall en röd tråd. Alla förfrågningar kommer från töser som inte verkar ha råd att köpa tillräckligt med kläder.
 
En fd kollega till en vän var gift till Ann Ahlgren... det är ett namn som inte bör sägas alltför snabbt utan med ordentlig artikulation :angel:
Åh, herregud. Kan bara hoppas att människan inte mobbades och hade men av detta.

Det finns en obskyr (och sällan använd) yogisk reningsteknik som går ut på att rengöra och massera analen med en pinne (gärna gurkmejerot - men det passar sämre för Ann Ahlgren gissar jag eftersom det per definition inte är en gren). :o
 
Det kanske är en råttan-i-pizzan, men jag har hört om begagnade telefoner och datorer som har förpackats som nya, t.ex. att mobilen varit låst med pinkod, haft röstmeddelande, osv. Det kan ju inte vara omöjligt att återförsegla en mobil.

Mvh, Cynisk Foliehatt
Om det är den nyaste, så kommer du att förstå vad jag menar när du ser kartongen. En imponerande plombering på bägge kortsidor. Hoppas att det blir bra!
 
Min moster flexar på FB.
Jag kan tycka att hon har all rätt att göra det.
243126436_963544841176029_5485557029419663091_n.jpg

Hon är trots allt 71!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
32 105
Senast: rickie
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp