Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oookej. Gissa vem som precis löste ett ca 10 årigt bokningsproblem medelst möte där jag genom att medla och diskutera mellan parter kom fram till enklaste lösningen?

Ungefär så här gick mötet:
"Hur ska vi boka lokaler åt alla?"
"Det ska vi inte. De ska boka själva"

Säger bara löneförhöjning. Att de inte kunnat komma fram till att bara inte boka förut är absurt.
😎
 
Trött

Precis avslutat telefonsamtal med läkaren. Jag gillar min läkare. Värdena har gått ner lite så nya mediciner och det ska läggas till en spruta en gång i veckan + järn + en biopsi. :cry:

Känner att luften gick ur mig lite och jag bara jaha.... vad är meningen med allt.

Vill jag gå hem och bara vara hemma är det bara att skicka ett meddelande så sjukskriver de mig på studs.

Jag är inte redo. Ska fundera på att försöka gå ner lite i tid om det kan vara till hjölp. Jobba kanske typ 75% eller nått.

Jag vet inte jag orkar inte ta tag i det just nu heller.

Var på väg att ringa sambon men ville inte tynga honom nu när han precis förlorat sin pappa. Behöver inte få honom att oroa sig heller.

Det är vad det är.

2h kvar sen åker jag ut till stallet,
 
Ska nog passa på att rida i dagsljus. Hästen råkade visst tappa matte lite olyckligt när hon reagerade på något i mörkret i går så vi kanske inte ska upprepa just det.

Men första gången på alla år tillsammans något sådant hänt. Tant skämdes ganska rejält och jag har en öm rumpmuskel så det var inte så allvarligt
 
Råkade tappa håret på väg hem
20211022_142233.jpg
 
Oookej. Gissa vem som precis löste ett ca 10 årigt bokningsproblem medelst möte där jag genom att medla och diskutera mellan parter kom fram till enklaste lösningen?

Ungefär så här gick mötet:
"Hur ska vi boka lokaler åt alla?"
"Det ska vi inte. De ska boka själva"

Säger bara löneförhöjning. Att de inte kunnat komma fram till att bara inte boka förut är absurt.
😎

Jag sa ju det, du är Gud (jag tänker mig dig som Gud i filmen "Dogma" :love:).

Edit:
 
Klockan ar 5:46 am. 😖 Jag kliar ihjal mig da min prednison just intagits och inte hunnit ta bort kladan annu. Jag har just agnat en halvtimma at att skriva listor sa jag vet vad recruiting teamet maste prata om vid mote 9:15 och vad vi, mitt gamla team och jag kan gora och vad den nya corporate recryteraren maste ta over for att vi inte hinner. Problemet ar att den nya corporate inte finns i narheten for det mesta (men kommer i dag), ar nyanstalld, och inte skriver ner nagot sa hon har ingen aning om nagot alls. :banghead:
 
Trött

Precis avslutat telefonsamtal med läkaren. Jag gillar min läkare. Värdena har gått ner lite så nya mediciner och det ska läggas till en spruta en gång i veckan + järn + en biopsi. :cry:

Känner att luften gick ur mig lite och jag bara jaha.... vad är meningen med allt.

Vill jag gå hem och bara vara hemma är det bara att skicka ett meddelande så sjukskriver de mig på studs.

Jag är inte redo. Ska fundera på att försöka gå ner lite i tid om det kan vara till hjölp. Jobba kanske typ 75% eller nått.

Jag vet inte jag orkar inte ta tag i det just nu heller.

Var på väg att ringa sambon men ville inte tynga honom nu när han precis förlorat sin pappa. Behöver inte få honom att oroa sig heller.

Det är vad det är.

2h kvar sen åker jag ut till stallet,
Vad är det för biopsi?
 
Pannluggen 😍❤️

Trulis har ju bara en liten fjutt till pannlugg även om de växt ut lite senaste året 😂
Älskar den. ❤

Jag blir så glad av bilder på din häst. Man får liksom för sig att han är superhärlig! ❤️
Han är ett typiskt kallblod, snäll och tålmodig och rejält tjurig. Alldeles underbar alltså. ❤
Fluffiga knän :love:
Hela han är fluffig just nu, dags att klippa lite. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 814
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp