Laddar för dottern och hennes kompis party ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NjurbiopsiVad är det för biopsi?
Fått ett långtlångt mail om typ allt som inte funkar på jobbet. Fattar inte riktigt varför det skickades till mig och vad jag förväntas svara?
Väldigt sugen på att skicka en länk till Bob Dylans Everything Is Broken, men försöker lägga band på mig
Som ex-admin tänker jag att du förmodligen fick mejlet för att avsändaren inte riktigt visste vem de skulle skicka det till. Han/hon litade nog på att du skulle skicka det vidare till rätt person...Du får skicka vidare mailet till någon högre upp i organisationen.
Då får du göra en Scata - dricka kaffe och äta glass...har ingen lust att laga mat.
Märkligt med tanke på att det är huvudstaden liksom..! Kanske för många att köpa hörapparater tillDet spelar stor roll! Sll har ett av dom sämre upphandlade hörapparatsortimentet i landet.
Be din audionom om ett musikprogram i hörapparaterna det jobbar mer linjärt som en gammal analog hörapparat.
Min variant har blivit citronfanta och italienska kakor. Nå väl kunde varit värre. har betalat alla räkningar.Då får du göra en Scata - dricka kaffe och äta glass...
Ska titta på Venom 2 efter middag ute med min syster ikväll
Hoppas på att det blir en likadan romantisk komedi med par-terapi som förra filmen
Omg, är sjukt avis, såg den första tre gånger på bio. Haha!Ska titta på Venom 2 efter middag ute med min syster ikväll
Hoppas på att det blir en likadan romantisk komedi med par-terapi som förra filmen
Tur att jag inte har nålskräck. De skulle ta ett speciellt blodprov som krävde lite mer skills. Ssk ett failade x antal ggr och blodet rann lite varstans. Hör henne sen ropa i korridoren ”gud jag klarar inte detta”!!!
Sen kom en mkt stabil ung kille och löste upp detta mess.
Hade ett högt värde som överläkaren lite raljant sa att akuten hade mätt fel. Tydligen inte för det var fortfarande över normal-spannet. Han ba hummade ”ja det var ju märkligt, du är märklig du”.
Man ba liksom… Kom med ngt nytt för guds skull!
MEN slutsatsen är ändå att jag fått PERMIS över helgen! Tjoho!
Ungdomliga grannen ska bjuda på middag nu kl 18! Och en annan granne som har nyckel har städat lägenheten och handlat.
Alltså, jag tänkte på det här här om dagen (kanske lite märkligt, men så var det ). Varför har ni så mycket kemikalier på en skola? Vad är det för grejer?Är måttligt glad och känner mig korkad. Skulle flytta på en kemikalieburk som såg ren ut men nix, den var kladdig med något som kändes frätande. Har spolat länge nu men svider fortfarande lite i en fingertopp.
Jag vet ju att de är slarviga med kemikalier här, varför (!) tog jag inte bara på mig handskar.
Jag gillade den första också! Så jag hoppas på samma sorts relationerOmg, är sjukt avis, såg den första tre gånger på bio. Haha!
Konst? Tänker att det kan innebära en hel del kemikalier. Fotografi (framkallning) eller måleri ....Alltså, jag tänkte på det här här om dagen (kanske lite märkligt, men så var det ). Varför har ni så mycket kemikalier på en skola? Vad är det för grejer?