Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar eftermiddagskoppen ute i solen och beundrar min kontorsbyggnad utifrån för en gångs skull. Den var ett sjukhus en gång i tiden, tro det eller ej! Lite konstigt med de stora fönstren tycker jag, men säger Historic Environment Scotland det så får man väl lita på dem 🤷‍♀️

20211022_133123.jpeg
 
Fått ett långtlångt mail om typ allt som inte funkar på jobbet. Fattar inte riktigt varför det skickades till mig och vad jag förväntas svara?

Väldigt sugen på att skicka en länk till Bob Dylans Everything Is Broken, men försöker lägga band på mig :angel:

:D Du får skicka vidare mailet till någon högre upp i organisationen.
Som ex-admin tänker jag att du förmodligen fick mejlet för att avsändaren inte riktigt visste vem de skulle skicka det till. Han/hon litade nog på att du skulle skicka det vidare till rätt person...
 
Ett problem leder till fler problem…
Efter en incident på avfarten till E4: n idag är bilen på verkstad. Får se först på måndag vad det är och om vad de kan göra.
Jahapp. Fröken och jag skulle iväg imorgon. Svårt utan en bil som kan dra… här skulle man ju gärna haft hästlastbil känner jag :arghh:
Men ja… och sen med tveksamt godkänt på ett prov gjorde att jag fullständigt bröt ihop mentalt. Bara va fan jag FÖRSÖKER faktiskt mitt bästa vad mer kan jag göra?
Skönt iofs att inte behöva göra om men känns ändå som att det var helt misslyckat iom tveksamheten från läraren.
 
Det spelar stor roll! Sll har ett av dom sämre upphandlade hörapparatsortimentet i landet.

Be din audionom om ett musikprogram i hörapparaterna det jobbar mer linjärt som en gammal analog hörapparat.
:eek: Märkligt med tanke på att det är huvudstaden liksom..! Kanske för många att köpa hörapparater till :cautious:

Jag trodde inte att det var möjligt då jag faktiskt nämnt att jag lyssnar på musik hos audionomen och hen nämnde inget om det. Men jag skickade ett meddelande via 1177 om detta så vi får se om hen svarar eller säger vid nästa möte att det är möjligt med musikprogram 🤷‍♀️
 
Tur att jag inte har nålskräck. De skulle ta ett speciellt blodprov som krävde lite mer skills. Ssk ett failade x antal ggr och blodet rann lite varstans. Hör henne sen ropa i korridoren ”gud jag klarar inte detta”!!!
Sen kom en mkt stabil ung kille och löste upp detta mess.

Hade ett högt värde som överläkaren lite raljant sa att akuten hade mätt fel. Tydligen inte för det var fortfarande över normal-spannet. Han ba hummade ”ja det var ju märkligt, du är märklig du”.
Man ba liksom… Kom med ngt nytt för guds skull! 😆
MEN slutsatsen är ändå att jag fått PERMIS över helgen! Tjoho!
Ungdomliga grannen ska bjuda på middag nu kl 18! Och en annan granne som har nyckel har städat lägenheten och handlat.
 
Tur att jag inte har nålskräck. De skulle ta ett speciellt blodprov som krävde lite mer skills. Ssk ett failade x antal ggr och blodet rann lite varstans. Hör henne sen ropa i korridoren ”gud jag klarar inte detta”!!!
Sen kom en mkt stabil ung kille och löste upp detta mess.

Hade ett högt värde som överläkaren lite raljant sa att akuten hade mätt fel. Tydligen inte för det var fortfarande över normal-spannet. Han ba hummade ”ja det var ju märkligt, du är märklig du”.
Man ba liksom… Kom med ngt nytt för guds skull! 😆
MEN slutsatsen är ändå att jag fått PERMIS över helgen! Tjoho!
Ungdomliga grannen ska bjuda på middag nu kl 18! Och en annan granne som har nyckel har städat lägenheten och handlat.

Du får höra av dig om du behöver något! Krya på dig. <3
 
Är måttligt glad och känner mig korkad. Skulle flytta på en kemikalieburk som såg ren ut men nix, den var kladdig med något som kändes frätande. Har spolat länge nu men svider fortfarande lite i en fingertopp.

Jag vet ju att de är slarviga med kemikalier här, varför (!) tog jag inte bara på mig handskar. :banghead:
Alltså, jag tänkte på det här här om dagen (kanske lite märkligt, men så var det :laugh:). Varför har ni så mycket kemikalier på en skola? Vad är det för grejer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 814
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Husköpstråden del 3
  • Parfym

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp