Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blivit bjuden på en "alice i underlandet fest". Nu blir det väl till att sluta prokrastinera och faktiskt sy så att jag har något att ha på mig. Blir nästan sugen på att köra en kur med kortison så att jag får lite energi igen och inte bara är en degklump som ligger på soffan hela dagarna.
 
Så fort tiden går...8 år sedan vi tog farväl av mormor och jag glömmer aldrig hur vacker hon var när hon hade somnat in...Jag minns bara henne som sjuk men, när hon hade gått bort, var hon så vacker, så som jag bara hade sett på fotografier när hon var ung och frisk :heart . Har hjälpt morfar <3 med diverse göromål och ätit lunch, Har mer att göra men först tänker jag åka till stallet och njuta av finvädret! :love:
 
Sitter i stugan och jobbar, har knappt hunnit med en kaffepaus sen kl. 7 i morse och jag och mannens möten verkar överlappa varandra så jag vet inte ens om jag hunnit säga godmorgon. Men, förhoppningsvis hinner vi förbi och titta på stugan vi kanske vill köpa innan det blir mörkt idag. Annars ser jag fram emot middag och brasa ikväll!
 
Gjorde precis en riktig 1700-tals svimning efter spirometrin. Synd att jag inte hade en lämplig outfit på mig för ändamålet. Kändes inte lika najs med flottigt hår och en sjukhus-tröja på sig. Den teatrala effekten uteblev. Kändes ingen idé att fråga efter luktsaltet när det inte var rätt stämning
 
Varit och ridit, härligt väder idag!
IMG_20211022_122931_908.jpg
 
Blivit bjuden på en "alice i underlandet fest". Nu blir det väl till att sluta prokrastinera och faktiskt sy så att jag har något att ha på mig. Blir nästan sugen på att köra en kur med kortison så att jag får lite energi igen och inte bara är en degklump som ligger på soffan hela dagarna.

Åh, jag var kaninen för ett par år sedan. Hade även en vän som gick i en sovsäck och var larven en gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 698
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 814
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp