Jag har inte tagit några bilder ska hit med dottern imorgon, det blir nog ett inlägg på insta efter detIngen bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte tagit några bilder ska hit med dottern imorgon, det blir nog ett inlägg på insta efter detIngen bild?
Fått ett långtlångt mail om typ allt som inte funkar på jobbet. Fattar inte riktigt varför det skickades till mig och vad jag förväntas svara?
Väldigt sugen på att skicka en länk till Bob Dylans Everything Is Broken, men försöker lägga band på mig
Du får skicka vidare mailet till någon högre upp i organisationen.Fått ett långtlångt mail om typ allt som inte funkar på jobbet. Fattar inte riktigt varför det skickades till mig och vad jag förväntas svara?
Väldigt sugen på att skicka en länk till Bob Dylans Everything Is Broken, men försöker lägga band på mig
Vi ska som tur är bara se en föreställning, skulle inte vilja prova.Nycirkus är hur kul som helst! Jag har provat lite, kör väldigt basic par-akro vilket har fått mig att bli pepp på att börja träna för att bli starkare och lättare kunna "kasta runt" på min kompis ^^
PannluggenVarit och ridit, härligt väder idag!
Visa bifogad fil 78422
Jag blir så glad av bilder på din häst. Man får liksom för sig att han är superhärlig!Varit och ridit, härligt väder idag!
Visa bifogad fil 78422
Blivit bjuden på en "alice i underlandet fest". Nu blir det väl till att sluta prokrastinera och faktiskt sy så att jag har något att ha på mig. Blir nästan sugen på att köra en kur med kortison så att jag får lite energi igen och inte bara är en degklump som ligger på soffan hela dagarna.
Fluffiga knänVarit och ridit, härligt väder idag!
Visa bifogad fil 78422