Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var det som du nästan hade bestämt dig att göra sist när det blev inställt?Hjälp!
På torsdag är det kurs i silversmide igen och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Kollar Pinterest men hittar bara ringar..
Hjäääälp inspirera mig!
Vad var det som du nästan hade bestämt dig att göra sist när det blev inställt?
jag tänker på ett hänge till halsband eller kanske berlock till armband i form av ett höstlöv? Kunde bli superfint kanske med ett berlockarmband (köpt kedja) till dig själv med saker som påminner om stunden när du gjort den (eller viktiga upplevelser i ditt liv?) på det spåret kanske en fingerborg - riktig eller som berlock kunde vara något?
Jag skulle ha fattat in en fin sten i silver och ha som hänge på ett halsband.Hjälp!
På torsdag är det kurs i silversmide igen och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Kollar Pinterest men hittar bara ringar..
Hjäääälp inspirera mig!
Jag skulle ha fattat in en fin sten i silver och ha som hänge på ett halsband.
Har du registrerat det på Mitt SL så kan du ju spärra, förlustanmäla det och få ett nytt.
Mitt SL kort är helt borta. Vänt upp och ner på hela lägenheten eftersom hem kom jag med buss i torsdags. Men det är puts veck. Jag måste på något underligt sätt ha tappat det efter att jag klev på bussen. Antagligen för att jag hade en massa olika paket att hålla reda på.
Jag har en sån klar bild av att jag la det i väskan när jag klev på bussen, men där ligger det inte.
Någon typ av brosch, kanske?Hjälp!
Hjäääälp inspirera mig!
Tror det kan bli snyggt med silver mot en vanligt gråsten också.Ja, det har jag funderat på med. Behöver hitta en fin sten först bara.
Har en massa snäckor i olika storlek och form, kanske går att göra nåt med dem?
Någon typ av brosch, kanske?
Hjälp!
Hjäääälp inspirera mig!
Jag medWohoo, snart är det december och då får jag plocka fram min fantastiska adventsljusSTAKE
Visa bifogad fil 77953
Åh kukstakenWohoo, snart är det december och då får jag plocka fram min fantastiska adventsljusSTAKE
Visa bifogad fil 77953
Liiite för svårt för mig