Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälp!
På torsdag är det kurs i silversmide igen och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Kollar Pinterest men hittar bara ringar..

Hjäääälp inspirera mig!
 
Hjälp!
På torsdag är det kurs i silversmide igen och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Kollar Pinterest men hittar bara ringar..

Hjäääälp inspirera mig!
Vad var det som du nästan hade bestämt dig att göra sist när det blev inställt?

jag tänker på ett hänge till halsband eller kanske berlock till armband i form av ett höstlöv? Kunde bli superfint kanske med ett berlockarmband (köpt kedja) till dig själv med saker som påminner om stunden när du gjort den (eller viktiga upplevelser i ditt liv?) på det spåret kanske en fingerborg - riktig eller som berlock kunde vara något?
 
Vad var det som du nästan hade bestämt dig att göra sist när det blev inställt?

jag tänker på ett hänge till halsband eller kanske berlock till armband i form av ett höstlöv? Kunde bli superfint kanske med ett berlockarmband (köpt kedja) till dig själv med saker som påminner om stunden när du gjort den (eller viktiga upplevelser i ditt liv?) på det spåret kanske en fingerborg - riktig eller som berlock kunde vara något?

Jag kommer inte ihåg vad det var :o

Men en liten fingerborg vore kanske nåt!
 
🤬 🤬 🤬 🤬 :arghh:

Mitt SL kort är helt borta. Vänt upp och ner på hela lägenheten eftersom hem kom jag med buss i torsdags. Men det är puts veck. Jag måste på något underligt sätt ha tappat det efter att jag klev på bussen. Antagligen för att jag hade en massa olika paket att hålla reda på. :arghh:

Jag har en sån klar bild av att jag la det i väskan när jag klev på bussen, men där ligger det inte.
Har du registrerat det på Mitt SL så kan du ju spärra, förlustanmäla det och få ett nytt.
 
Suck. Slappade nästan hela dagen igår pga supertrött. Tog mig ut på lång promenad med hundarna i förmiddags och har slappat sen dess igen. Somnade, men väcktes efter en stund av ett sms från chefen som undrade om jag kan lära upp en ny som tydligen börjar imorgon...

Jag orkar inte, och jag är så trött på att vara trött! Borde försöka ordna mat och så inför imorgon nu men har haft ont i magen till och från sen igår och det gör inte saken bättre. Känner mig sjukt gnällig men känner att jag behöver skriva av mig någonstans. Fyfan för allt.
 
Jag har plockat några inlägg som passar bättre i vikttråden då de kan vara triggande för andra att läsa.

Rent generellt har vi fått in en del rapporter på senaste om inlägg som skrivs här men egentligen passar bättre på andra forum/i andra trådar, så det vore toppen om vi alla kan tänka efter ett varv extra emellanåt innan vi skriver här. Det är inte lätt, jag vet! ;)

/Mod
 
Orkade måla en stund! Kanske är ett visst lidande ändå fördelaktigt 😆 för nu tror jag att jag börjar få till den där rätta intensiva blicken

7A64E7EF-4DE0-40B5-AB65-5F39A6AB8F25.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 814
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Husköpstråden del 3
  • Parfym

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp