Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röken är startad 😍
20211010_090542.jpg

Lax, rådjur och kanadagås. :)
 
När stallet var klart åkte jag raka vägen hem och fixa lite kaffe. Varit ute med Morrhoppan, hon är lite bitter på selen första 2 minuterna sen glömmer hon bort de och jagade löv istället 😍 Hon har ju en plysch mus hon försöker döda och har i munnen och springer runt med inne 😆🤣 En riktig råttjägare med andra ord!
 
Var iväg och firade min kusin som fyllde år igår. Han är intresserad av att pynta sin fusktraktor, så han fick lite sådant pynt. Jag har ju inget syskon att mobba utan får ta honom, så han fick också en varningstriangel om barn i bilen. Han är bara lite äldre än mig så det stämmer ju :laugh:

Mindre bra är dock att han växt om mig nu och är två cm längre :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 813
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp