Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter två riktigt dåliga nätter där jag vaknat vid 3.30-tiden med spänningshuvudvärk och inte kunnat somna om, så sov jag riktigt gott i natt. Jobbar hemifrån idag (ska till tandläkaren senare) så jag har kokat extra kaffe och tänt en brasa.

Jag ska även försöka få tag i veterinären idag och höra hur vi går vidare med hunden som röntgade tån i förra veckan. Veterinären skickade ett sms med röntgenresultatet i fredags och som väntat var det ingen fraktur, men det var heller inte artros, utan någon slags fibrös vävnad som behöver utredas närmare.
 
Lyckades sova lite till. Nu äter jag frukost och konstaterar att det fortfarande är svart ute. Tydligen går inte solen upp förrän 7:15(!) nu :arghh: Det enda bra är att det iaf inte är vintertid än, så solen går fortfarande ner tillräckligt sent för att jag en normal dag ska hinna få ut hundarna efter jobbet innan det blir mörkt på nytt. Förutom idag då, för det ska tydligen ösregna. Usch vad jag inte är pepp på något alls.
 
God morgon. Jag har redan hunnit vara uppe i mer än en timme, och bland annat varit ute i beckmörkret och promenerat med shettisen. Idag får hon ÄNTLIGEN av sitt bandage, så från och med i eftermiddag slipper jag hitta på nya sätt att skydda bandaget från fukt och slitage när vi är ute och går..... :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 698
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 814
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp