Har ingen tyvärrBastu ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen tyvärrBastu ?
Förstår. Det är annars något som verkligen hjälper så tänkte mer om det kanske finns någon i föreningen (?) eller i närheten. Men såklart svårt om det inte finns någon allsHar ingen tyvärr
Bor i hyresrätt så nej.Förstår. Det är annars något som verkligen hjälper så tänkte mer om det kanske finns någon i föreningen (?) eller i närheten. Men såklart svårt om det inte finns någon alls
Digitalt event från 14 till sent, blir en heldag!så hur ser morgondagen ut?
Jag vet inte hur min dag ser ut men ikväll firar jag att en kompis blev klar med sin examen!
Låter braDigitalt event från 14 till sent, blir en heldag!
Åh, så fintSitter och följer en auktion för första gången i mitt liv. Min farmor var väldigt blygsam, har aldrig haft särskilt gott om pengar och hade verkligen inte några vräkiga saker. En tavla har hon dock alltid varit väldigt fäst vid, och hon var också väldigt noga med att få oss att lova att se till att den blev väl omhändertagen när hon gick bort. Eftersom den inte passar hemma hos nån av oss bestämde vi oss för att auktionera ut den (på ett riktigt auktionshus alltså) till någon som verkligen ville ha den. Skulle det inte komma in något bud över 50 000 kr skulle dock pappa lägga sista budet och behålla den. Tavlan är värderad till 30-80 000 kr. På auktionen står det "värderad till 40 000". Nuvarande högsta bud? 230 000! Fattar inte alls vad som har hänt, eller hur värderingen kunde ha blivit så fel. Men farmors önskan om att tavlan ska hamna hos någon som verkligen vill ha den och uppskattar den lär i alla fall gå i uppfyllelse