Åh herregud Kan tyvärr inte klicka "gilla" på den, alldeles för läskigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var rädd om dig!Ska gå ut o se om jag får lära mig flyga eller inte,dagens tänkta jobb är att lägga plåt på garagetaket.Det fläktar en del........
Hahah! Första gången jag klättrade i berg så var jag så rädd att jag svor hela tiden (och då satt jag fast med ett rep till toppen, så jag behövde inte hålla ordning på det själv öht, idag fick jag själv se till att sätta fast det genom karbinerna allt eftersom jag tog mig uppåt). Den som jag klättrade med då sa att han aldrig hade hört någon under så kort tid säga så många elaka saker till ett oskyldigt berg Nu är jag sällan mer rädd än att det går att jobba sig förbi det.Åh herregud Kan tyvärr inte klicka "gilla" på den, alldeles för läskigt!
Sambon fick ont i halsen igår mitt på dagen och vaknade imorse med väldig förkylning. Jag ska ut med hundarna i skogen en sväng och sambon ska försöka hitta tid till pcr-provtagning. Sedan får jag nog vackert åka in till jobbet och hämta grejer så att jag kan jobba hemifrån tills han har fått ett provsvar.
Köpte lite halvfabrikat idag
Ska göra Carbonara men det blir fusk.
Orkar inte göra egen.
Annars är jag ofta noga med att göra själv från grunden
Ska röja skrivbordet efter att jag möblerade om.
Sen blir det nog inte mycket mer gjort idag
Tes? Vad är det?Mutter. Stannade på parkeringen vid jobbet i morse med lätt ångestpåslag för hur ser tesen ut? Är det kaos som våra helger brukar kunna vara ?!? Svar: onödig ångest och oro. En bra tes för min del och alla var på plats. En av våra raraste som älskade mina tillpiffade smörgåsar hade gått bort, men 96 är inte illa . Slutade mitt pass 10.15, åkte direkt förbi närbutiken (lugn och ro där då, skönt!) och hem. Nu ska jag köra ikapp KBT före lunch.
Det mesta med lampor är fint i mörker. Längtar tills jag kan sätta ljusstakar i alla fönster.Har fått upp lite "jul"belysning (inte så julig egentligen) runt stallfönstret ! Det är en fuskgrangirland med vita små lampor. Mycket fin i mörkret !
Tes? Vad är det?
När jag för "skojs skull" kollade min VC på 1177 förra helgen noterade jag att de i alla fall nu HAR ett bokningssystem via 1177. Men om jag hade känt mig krasslig förra helgen så hade jag fått vänta till onsdag eftermiddag för att testas. Det var den tidigaste tiden som fanns att boka....Inte fanns det några lediga tider för testning att boka. Upptäckte dock till min stora lycka att jag hade fått med mig mitt headset från jobbet redan i fredags och att jag i övrigt har allt jag behöver hemma för att klara nästa arbetsvecka. Skönt att slippa åka 14 mil bara för det.
Men vilken tid det tarKokar kola...
När jag för "skojs skull" kollade min VC på 1177 förra helgen noterade jag att de i alla fall nu HAR ett bokningssystem via 1177. Men om jag hade känt mig krasslig förra helgen så hade jag fått vänta till onsdag eftermiddag för att testas. Det var den tidigaste tiden som fanns att boka....