Spelat lite Payday 2 (tills det började lagga, har inte gjort det innan börjar nog bli dax att uppdatera datorn) sitter nu och tittar på lite Phasmaphobia videos - igen. Funderar på att spela lite Sims 3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen sågs det här i staden också, massa inlägg på Facebook. Först blev jag lite skraj, nu önskar jag att jag också hade sett det!sjukt märkligt fenomen för en halvtimme sedan, allt lystes upp, sen lät det som åskmuller/dunder en lång stund. Tydligen meteorer som brann upp.
sjukt märkligt fenomen för en halvtimme sedan, allt lystes upp, sen lät det som åskmuller/dunder en lång stund. Tydligen meteorer som brann upp.
Är det någon speciellt som pågår just nu? Det var ju bara häromdagen som jag såg det gigantiska stjärnfallet med tillhörande gnistor. Det tror jag aldrig att jag har sett förut.Tydligen sågs det här i staden också, massa inlägg på Facebook. Först blev jag lite skraj, nu önskar jag att jag också hade sett det!
Är det någon speciellt som pågår just nu? Det var ju bara häromdagen som jag såg det gigantiska stjärnfallet med tillhörande gnistor. Det tror jag aldrig att jag har sett förut.