Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara 3 avsnitt på en säsongOch Dracula (nya) är släppt på netflix, dagens underhållning räddad
Som Sherlock. Långa avsnitt däremotBara 3 avsnitt på en säsong
Hmm
Och Dracula (nya) är släppt på netflix, dagens underhållning räddad
Så gullig !Klev upp 6.30, släppte ut 5 hästar, mockade och gjorde klart mitt, sen gick jag runt och småpysslade lite, på väg ut med vatten i hagen så får jag sällskap av en liten uggla!
Visa bifogad fil 43475
Nu är jag hemma igen och ska hinka lite kaffe innan jag ska hjälpa en kompis att flytta lite möbler.
Jag förstår det. Men tillåt inte detta att ta för mycket av din ork och energi. Det är det INTE värt!Just nu är det en ren principsak. De ska inte komma undan med att blåsa oss på över tio tusen, vilket det kommer landa på efter service och bromsbyte.
Men fy vad trist. Att bromsarna ska fungera är ju inte mycket begärt och ingen dyr kostnad för firman som sålde bilen.Bromsarna är dåliga. Framförallt bak, men verkstan som gjorde servicen tyckte att det var lika bra att byta allt. Det vi begär av bilfirman är att bak ska bytas.
Vad är det för företag?Jadå, den är fullt körbar. Har anmält till både ARN och konsumentverket. Det är minst ett halvårs handläggning hos ARN.. Och problemet är att de "bara" kan säga att företaget bör betala, inte att de ska.
Med tanke på att företaget inte betalat tillbaka en handpenning på 125000 så kan man ju undra. Även om jag åker ner med bilen kommer de inte fixa bromsarna. Nu hade det kommit upp en recension på Google att de , precis som för oss, lovat en service men inte gjort den. Sa att den var gjord men vid riktig service upptäcktes det att ingenting var fixat. Såå, frågan är om man vågar låta dem fixa bromsar. De lär ju inte göra sitt bästa direkt.
Jag förstår det. Men tillåt inte detta att ta för mycket av din ork och energi. Det är det INTE värt!
@sthu
Tycker ni gör rätt. Om ingen orkar bråka kan rövhattarna fortsätta som förut. Att folk ger upp är vad de lever på.
Men försök släppa det på ett personligt plan så du inte dras in gör mycket känslomässigt. Lättare att argumentera för sin sak då med
Men fy vad trist. Att bromsarna ska fungera är ju inte mycket begärt och ingen dyr kostnad för firman som sålde bilen.
Tittar just nuOch Dracula (nya) är släppt på netflix, dagens underhållning räddad
Sister Agatha Vilken fantastisk karaktärTittar just nu
Men är den bra? Jag är inte så förtjust i han, vad han nu heter, huvudrollsinnehavaren. Men på en ska mellan the Witcher och the Vampire diaries - är den sevärd?Och Dracula (nya) är släppt på netflix, dagens underhållning räddad
JaaaaaSister Agatha Vilken fantastisk karaktär