Hörde precis en fågel! Är inte det tidigt? Vad är det för fågel som säger "biipbop biipbop"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har jag haft fåglar hela "vintern". Har ingen aning om vilka men snackat har deHörde precis en fågel! Är inte det tidigt? Vad är det för fågel som säger "biipbop biipbop"?
Jaa jag har hört vissa men denna är en såndär klassiska "vårfågel" för mig. Sån man hörde dom första soliga vårvinterdagarna när man satt och solade i snönHär har jag haft fåglar hela "vintern". Har ingen aning om vilka men snackat har de
Hörde precis en fågel! Är inte det tidigt? Vad är det för fågel som säger "biipbop biipbop"?
[/QUOTE/]
Talgoxe
Läser ni ofta böcker?
Snart har julen passerat och jag har inte läst en endaste bok hittills. Fattar inte vart tiden bara försvann.
Tolv månader har vi framför oss.
Tio böcker under året vill jag läsa (12 st känns lite väl ambitiöst, 10 är mer realistiskt).
Fixar jag detta tro?
Haha. Nä gamle ole är lite väl extrem för mig med. Åt den gärna som barn dock. Nu säger släktingar att jag äter "barnost". Tar de mildaste mildaJag har bott i Danmark i 13 år och Gamle Ole (den klassiska stink-osten) är något jag aldrig vänjer mig vid. Om någon erbjuder mig en skiva brukar jag ursäkta mig med att jag inte är tillräckligt integrerad .