Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån?Jag sålde båda mina hästar i somras, men nu har jag ridit två gånger på en vecka, jag har minsann skaffat mig en medryttarhäst han är stor och grön, men mycket snäll.
Snöar rejält härJa ta mig sjutton, det gör det här också! Jag trodde bara att det fortsatte blåsa! Snö är trevligt!
Matförgiftning alltså? Sånt ska man väl egentligen anmäla till kommunen?Skönt att dagen snart är över.Vaknade aningen illamående och kände mig seg. Hade ont lite överallt.
Fick sin förklaring senare. Har suttit på toa en hel del idag. Sushirestaurangen var tydligen inte helt ok......
Ska nog hålla mig till lagad mat i fortsättningen. Och andra matställen.
Akta TÄNDERNA !!Pappa var sugen på fudge och jag ville göra något så vi har gjort fudge. Vi vet inte om det blev bra eller dåligt, den ser ut som kola och innan vi skar den var den så hård att det lät typ donk om man slog den mot diskbänkens kant (ja, vi testade, vad annars? ).
Men gott var det i alla fall, fast vi har nyss ätit middag så min mage kan inte ta emot något mer just nu. I alla fall inte om planen är att behålla allt
Åhhh ….. Skägget ...…...Gör min favoritsyssla.
Sitter i soffan med en bok, ett glas vin, soft musik och Skägget intill mig
Och så har sonen kommit hem från fjällen
Visa bifogad fil 43513
Den var inte så hård. Att skära i den gick hur lätt som helst, så jag har ingen aning om varför den var så hård när en slog den mot diskbänken. Den är inte hård när en äter den heller. Det går liksom att skära av en bit och forma till en trekant med fingrarna. En mycket skum godisAkta TÄNDERNA !!
Ser Farmen.
Ta det lite lugnt nu bara. Tänk dig att du vore en häst. Man brukar köra långsam igångsättning efter skada och sjukdom.......Tjohooo! Har en heldag planerad imorgon. Älskar att inte vara dödssjuk!!!
Ska äta lyx-lunch på Riche och därefter gå till Kungliga Operan på balett! Därefter ska jag dricka drinkar med lite löst folk. Fett att jag är på banan igen!
Ta det lite lugnt nu bara. Tänk dig att du vore en häst. Man brukar köra långsam igångsättning efter skada och sjukdom.......