Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du Kan inte vrida om nyckeln?
Har du testat att vrida ratten före så hjulen står rakt? Och vrida om låååångsamt och inte som på en vanlig bil
Tro mig, jag har provat alla sätt som går, jag fick till och med hjälp av "Men lilla gumman det är väl bara att vrida om nyckeln" men han dröp av efter att ha gått bet. Men när maken kommer då går det så bra. 🙄😫
 
Var på vigsel idag. Som vittne.
Som vanligt blev brudgummen rörd och fick torka en tår. Min vän lyckas nästan alltid med det. :love: Hon talar till brudparet och de blir tårögda av situationen.

Efteråt gick vi ut och käkade sushi. Fint att få en stund till att vara tillsammans och samtala. Det blir inte så ofta eftersom hon är så upptagen. Eller som hon säger - blir tagen i anspråk. Vilket är fint.
 
La ut en insta-story att jag överlevt. Transornas reaktioner var... ehm... varierande :rofl:

DC3E341F-ADA2-4F6D-8F62-8FE668784BB5.webp
 
Tittar på hästannonser (vilket såklart är jättedumt och fullständigt olämpligt just nu :D ) och lyssnar på det dubbade barnpropgram som ungarna tittar på och sambons spelsnack när han spelar WoW 🙄



..... Alltså är hästannonser absolut nödvändigt för att inte avlida av uttråkning.
 
Har förberett/reflekterat inför måndagens psykologmöte. Jag måste ändå säga att jag börjar komma en bit på väg! Har kanske inte börjat förändra mina beteenden så jättemycket men har iaf lärt mig att se mig själv och mina beteenden. Är så jävla glad att jag äntligen tagit steget att ha kontinuerlig kontakt med psykolog + att jag lyckades få en skitbra sådan. Heja mig!
 
Har förberett/reflekterat inför måndagens psykologmöte. Jag måste ändå säga att jag börjar komma en bit på väg! Har kanske inte börjat förändra mina beteenden så jättemycket men har iaf lärt mig att se mig själv och mina beteenden. Är så jävla glad att jag äntligen tagit steget att ha kontinuerlig kontakt med psykolog + att jag lyckades få en skitbra sådan. Heja mig!
Det är guld värt!
Jag fick en jättebra när jag var utbränd och fick med mig massor med aha upplevelser om mig själv och hur jag ser mig själv.
Kan sakna de samtalen ibland, men jag har samtal med honom i mitt huvud ibland :D
 
Det är guld värt!
Jag fick en jättebra när jag var utbränd och fick med mig massor med aha upplevelser om mig själv och hur jag ser mig själv.
Kan sakna de samtalen ibland, men jag har samtal med honom i mitt huvud ibland :D
Verkligen guld! Jag hoppas att jag aldrig måste sluta ha samtal med min! :nailbiting:
 
Sååå.... man på klättercentret har letat upp mig på facebook. Tydligen följer vi varandra på instagram, så det var ju inte direkt svårt för honom att hitta mig. Nu har han gillat allt jag lagt upp så att andra kan se det och har skickat en vänförfrågan. Efter att ha tittat runt på hans konton så jo, jag känner igen honom, jag såg honom idag. Men, vi har aldrig sagt ett ord till varandra och jag har ingen aning om hur han är. Inte sådär jätteroligt när han är "överallt" då :grin: Ska bli intressant att se om han någon gång skriver något eller om han låter mig vara nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp