Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är vi och massor med småpojkar (ok runt 20-25) på tåget. Fattar inte varför det är så mycket killar och nästan inga tjejer.
 
Skitnatt! Men blev glad när jag såg att skrattgubben var tillbaka (tack @Gunnar )
Och så kan jag inrapportera ett UFO :crazy::eek:

20191231_131804.webp
 
Tog en vända till återvinningen..
Blir en till, sen är det slut på skräp för denna gång
Nej jag gör det inte ofta nog haha.
Ska dammsuga nu och sen vila knäet.
Får bli den andra vändan imorgon för knäet är sjukt illa just nu.
Är kanske 500 m till återvinningen men höll inte på att ta mig hem.
 
Jag köpte fyra vita amaryllisar på Plantagen förra veckan, för 5 kr. *glad*
De säljer ut dem för 20 kr/st oavsett storlek och färg och jag hade en rabattcheck på 75 kr.
Och jag hittade en jättesöt julgrupp på Willys för 20 kr. Silverfärgad metallkruka, någon typ av jul-en (måste ha ett bindestreck där annars ser det inte klokt ut... :D ), hyacint och en vit dekorationsstjärna. Den kändes inte alls speciellt "julig" pga färgen så den var ett litet fynd :) .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 686
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 594
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp