Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jobbigt när serier tar slut!Har kollat Beverly Hills 90210, är inne på sista säsongen nu. Vad ska jag kolla sen.
Har du rapporterat in det till https://www.ufo.se/?Skitnatt! Men blev glad när jag såg att skrattgubben var tillbaka (tack @Gunnar )
Och så kan jag inrapportera ett UFO
Visa bifogad fil 43127
Vilken vacker! *wow*8 klockor på ena stängelnVisa bifogad fil 43129
Ja, går i rosa. Och den andra stängeln har nog lika många klockorVilken vacker! *wow*
NärbildVilken vacker! *wow*
Jag köpte fyra vita amaryllisar på Plantagen förra veckan, för 5 kr. *glad*Har en vit amaryllis medVisa bifogad fil 43134
Och jag hittade en jättesöt julgrupp på Willys för 20 kr. Silverfärgad metallkruka, någon typ av jul-en (måste ha ett bindestreck där annars ser det inte klokt ut... ), hyacint och en vit dekorationsstjärna. Den kändes inte alls speciellt "julig" pga färgen så den var ett litet fynd .Jag köpte fyra vita amaryllisar på Plantagen förra veckan, för 5 kr. *glad*
De säljer ut dem för 20 kr/st oavsett storlek och färg och jag hade en rabattcheck på 75 kr.