Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men de kunde väl tagit sig an en gammal fin herrgård eller något liknande, i stället för ett helt slott...... :nailbiting:

När jag försöker föreställa mig 900 kvm så tänker jag på en vän som bor i ett STORT hus på sisådär 250 kvm. Slottet är ju som att stapla fyra sådana stora hus ovanpå varandra - JISSES...... :crazy: (Eller så skulle man kunna trycka in ca 13 sådana små torp som jag bor i på samma yta..... :rofl: !!)
Jag skulle iofs kunna tänka mig att bo i ett slott...
 
Vi vaknade för en halvtimme sen och nu kollar 25-åringen på pangpang-klipp och jag läser ifatt här :)

Det känns som om han tittar på samma klipp som min särbo... du kan ju tala om att särbon har två FX, en Impact och en... någon annan som jag aldrig kommer ihåg vad den heter :D Ett av stoppen på semesterresan söderöver brukar vara vid Hurricane i Vittsjö :rofl:

Sedan har han ju resten av arsenalen då :laugh:
 
Men de kunde väl tagit sig an en gammal fin herrgård eller något liknande, i stället för ett helt slott...... :nailbiting:

När jag försöker föreställa mig 900 kvm så tänker jag på en vän som bor i ett STORT hus på sisådär 250 kvm. Slottet är ju som att stapla fyra sådana stora hus ovanpå varandra - JISSES...... :crazy: (Eller så skulle man kunna trycka in ca 13 sådana små torp som jag bor i på samma yta..... :rofl: !!)

Ja jag vet haha! Vi har hyfsat stort hus på 178 kvm plus källare på 105 kvm och har egentligen två rum för mycket 😅
 
Äter sen frukost efter att ha börjat dagen med långpromenad. Kan också konstatera att jag har galen träningsvärk sen igår, och med tanke på att träningsvärken brukar komma ordentligt efter ett dygn ungefär så lär den inte bli mildare under dagen... Igår fick jag visat för mig hur en roddmaskin fungerar och herregud vad det tog på musklerna! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 686
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp