Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket sant :) . Men dessa människor verkar så stressade både över ekonomi och allt arbete..... Ett litet torp - eller liknande - kan jag tänka mig att ta mig an. Men fyra våningar och 900 kvm - det är ju HELT galet.... :crazy:

Galet, och fantastiskt! Själv drömmer jag om att någon ska rädda Villa Kassman.

https://www.affarsvarlden.se/livsstil/residence-saljer-fallfardig-bankirvilla-6656664

Eller varför inte detta lilla projekt utanför Istanbul på 20 000 kvm och fem våningar (tveksam dock om det räcker med 40 miljoner euro för att fixa det)

http://www.hurriyetdailynews.com/40...-orthodox-orphanage-in-istanbul-report-145374
 
Senast ändrad:
Sökte på feminism musik videor på youtube då jag tröttnade på allt och råkade då på en spellista. Där första låten var nedan:
Huh. Det bådar faktiskt gott! :up:
 
"I am a soldier
It's my blood that flows
I'd give my life
So that this tree can grow
You don't know creation
Like I know
So you can't tell me
No you can't tell me"
:love:
Bara 125 000 visningar :confused:
 
En väldigt lugn dag. Trodde det skulle vara mer måsten idag men många var redan färdiga. Ändå roligt (och ovant) när det är så!
Jinns har däremot varit efter mig som silvertejp. Mycket mer snackig och varenda grej jag gör har hon koll på. Nog för att hon är mycket med mig i vanliga fall men inte så här.
Jag har ju varit borta förut men inte så här många dar under vintern.
Hon har ju haft sällskap nästan hela tiden så detta hade jag inte väntat mig.
 
Galet, och fantastiskt! Själv drömmer jag om att någon ska rädda Villa Kassman.

https://www.affarsvarlden.se/livsstil/residence-saljer-fallfardig-bankirvilla-6656664

Eller varför inte detta lilla projekt utanför Istanbul på 20 000 kvm och fem våningar (tveksam dock om det räcker med 40 miljoner euro för att fixa det)

http://www.hurriyetdailynews.com/40...-orthodox-orphanage-in-istanbul-report-145374

Åh Villa Kassman ❤️ Men är inte den utom räddning nu? 😭
 
Okej. En nygammal kompis frågade precis om jag vill komma upp till Sthlm för att åka till Dollarstore som enligt henne är pytteliten (värt att tillägga är att vi har ett relativt stort dollarstore här).
Rimligt, speciellt när det är ca 4 timmar enkel resa :rofl:
 
Ok jävlar i mig vad ni kommer sakna skratt-gubben nu!!!!

B3E9808A-2668-453B-9FBE-8620A4518BD2.webp


:rofl:

Borde kanske gå och lägga mig :cautious:
 
Jag är vaken... och jag ska upp om bara några timmar för att motionera hundarna. Kommer utan tvekan somna mitt på dagen sedan....
 
Inser lite skamfyllt att jag utvecklat någon form av celebrity crush på Macaulay Culkin, eller för den delen hans bröder Kieran och Rory. Och nej, det är inte pga. Ensam hemma-filmerna, utan snarare Party Monster och hans skumma musikprojekt osv, men det känns smutsigt när man ser julfilmerna, haha. :D (sen kanske det är lite suspekt att falla för en porträttering av en mördare också!)
 
Sitter i köket med katterna. Borde gå och duscha.
Har beslutsångest om kvällens klädsel. Blått eller lila? Den blå har jag inte använt sen vi gifte oss (och jag upptäckte igår kväll att dragkedjan behöver snyggas till lite). Den lila är ny och oanvänd men behöver läggas upp.
Jag får väl fixa båda och välja sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 688
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp