Risken är väl att @Gunnar lessnar och tar bort hela forumet@karamelldrottningen Nu är Angry-knappen borta också. Ska vi köra med Sad-knappen som skrattgubbe istället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Risken är väl att @Gunnar lessnar och tar bort hela forumet@karamelldrottningen Nu är Angry-knappen borta också. Ska vi köra med Sad-knappen som skrattgubbe istället?
Mycket sant . Men dessa människor verkar så stressade både över ekonomi och allt arbete..... Ett litet torp - eller liknande - kan jag tänka mig att ta mig an. Men fyra våningar och 900 kvm - det är ju HELT galet....
Haha ja han är fett rolig den killen.
Sen satt han i schäslongen och mässade med allvarlig röst:
”Helt plötsligt spred sig farsoten hos lätt korpulenta grevar på Östermalm...”
Sen spände han ögonen i mig och pekade dramatiskt på mig:
”.... tills de hittade smittkällan”
Rimligt ⚰
Locktången gick till anfallMen VAD PÅGÅR?!?!
Locktången gick till anfall
När man varit och handlat och har 47 notiser när man tittar in här...
Kollar telefonen efter några timmar nere i ateljén och har 51 notiser från Buke. Rimligt
Till er alla:
P.s Jag hatar verkligen att inte kunna lägga in en skratt-gubbe direkt
Galet, och fantastiskt! Själv drömmer jag om att någon ska rädda Villa Kassman.
https://www.affarsvarlden.se/livsstil/residence-saljer-fallfardig-bankirvilla-6656664
Eller varför inte detta lilla projekt utanför Istanbul på 20 000 kvm och fem våningar (tveksam dock om det räcker med 40 miljoner euro för att fixa det)
http://www.hurriyetdailynews.com/40...-orthodox-orphanage-in-istanbul-report-145374
Fast det är ju kul att ses!Okej. En nygammal kompis frågade precis om jag vill komma upp till Sthlm för att åka till Dollarstore som enligt henne är pytteliten (värt att tillägga är att vi har ett relativt stort dollarstore här).
Rimligt, speciellt när det är ca 4 timmar enkel resa
Absolut!Fast det är ju kul att ses!
Tror du bor på samma ort som min syster. Hon skrev på Facebook igår att det var första gången någonsin som hon tog en cykeltur den 30 december.Påtar i trädgården... i zon 5