i brist på annan gubbeHemma-färgar håret
Mvh/Avdelningendesperat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
i brist på annan gubbeHemma-färgar håret
Mvh/Avdelningendesperat
Hur många skrattandesNär man varit och handlat och har 47 notiser när man tittar in här...
Visst är det läskigt? Jag börjar genast fundera på vad jag skrivitNär man varit och handlat och har 47 notiser när man tittar in här...
Nä, ingen dansk ost. Men jag vet exakt vad du menar. När jag var barn hyrde vi stuga på Bornholm ett par somrar. Vi köpte ost - som fick hänga i påse utanför fönstret....Har du någon dansk ost där? Min mamma köpte en när vi bodde hemma,den stank så den blev alltid "inlåst"
Precis den osten var det.Nä, ingen dansk ost. Men jag vet exakt vad du menar. När jag var barn hyrde vi stuga på Bornholm ett par somrar. Vi köpte ost - som fick hänga i påse utanför fönstret....
Kollar telefonen efter några timmar nere i ateljén och har 51 notiser från Buke. Rimligt
i brist på annan gubbe
När man varit och handlat och har 47 notiser när man tittar in här...
Till er alla:Nä, ingen dansk ost. Men jag vet exakt vad du menar. När jag var barn hyrde vi stuga på Bornholm ett par somrar. Vi köpte ost - som fick hänga i påse utanför fönstret....
Hur många skrattandes
Visst är det läskigt? Jag börjar genast fundera på vad jag skrivit