Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tja jag har slut på idéer! har bara en flaska vin och en tom kalender.
så vad ska man göra.

Vet du. Vill verkligen inte vara en otrevlig jävel/surtant men det är inget vinnande koncept att fiska dejter/träffar på Buke på det sätt du satt i system.
It’s not workin bro 🤷🏼‍♀️ Fattar att du är ensam och unnar dig verkligen asså verkligen sällskap men det blir lite skumt i längden
 
Vet du. Vill verkligen inte vara en otrevlig jävel/surtant men det är inget vinnande koncept att fiska dejter/träffar på Buke på det sätt du satt i system.
It’s not workin bro 🤷🏼‍♀️ Fattar att du är ensam och unnar dig verkligen sällskap men det blir lite skumt i längden
Jag fiskar inte eller direkt intresserad av det just nu. Ledsen om du uppfattar det så.
Vad jag genuint vill ha fler vänner som inte vill något annat än bara lite trevligt.
Buke är det sociala liv jag har.
men om det är så jag uppfattas på buke så ska jag nog lämna er ifred.
 
Jag fiskar inte eller direkt intresserad av det just nu. Ledsen om du uppfattar det så.
Vad jag genuint vill ha fler vänner som inte vill något annat än bara lite trevligt.
Buke är det sociala liv jag har.
men om det är så jag uppfattas på buke så ska jag nog lämna er ifred.

Alltså som sagt, unnar dig verkligen mer socialt liv och FÖRSTÅR att du inte menar illa men det blir snett liksom när det poppar upp överallt i alla möjliga sammanhang.
 
Fast det är ganska hemskt att sitta och gnälla över hur du tycker ett barn är fult. Att man ogillar barn är helt okej, men måste man tillskriva ett stackars barn huruvida den är söt eller ej? Känns ganska elakt faktiskt.

Läs första meningen igen.
 
Åhh blev så glad! En granne kom förbi med denna! :love: Haft en jättefin rosenskärm som blommade nästan ett år men som nu tyvärr lämnade in 🎻⚰ så detta var ju perfekt! ❤

99DA221C-D41E-4371-A46B-DE98401722B0.jpeg
 
Stallet, fixat naglarna, julklappar för mig, dottern och 25-åringen, duschat, planerat nyårsmenyn, skickat dottern till sin pappa, dammsugning, handlat mat och gjort lussebulleglass.
Det är dagens aktiviteter hittills och nu får det räcka! (Förutom laga kvällsmat och kolla på TV eller film :D )
 
Försökt laga min dator som verkat fått en man cold och blivit hes. Den spraklar och låter konstigt. Jag är ju en idiot vad gäller allt tekniskt. Så nu ger jag upp och hoppas en kompis kan laga den när vi iaf ses snart.

Jag skulle använda air fryern igår. Sambon kommer in när jag som står framför den säger frågande: "Hallåååuu?"
Sen lite mer bestämt med jag pillrar på knapparna: "Hallå!"
Och sen argt peka på den och fräsa: "Hallå!!!"

Han: "Åh, herregud! Tur att du inte jobbar som servicetekniker av ngt slag!"
Som att det är SÅ konstigt att prata med sina saker.. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 692
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp