Ska strax till systemet och mataffären och hoppas överleva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja jag har slut på idéer! har bara en flaska vin och en tom kalender.Måste finnas betydligt roligare grejer att ta sig för är min spontana tanke..
Tja jag har slut på idéer! har bara en flaska vin och en tom kalender.
så vad ska man göra.
Jag fiskar inte eller direkt intresserad av det just nu. Ledsen om du uppfattar det så.Vet du. Vill verkligen inte vara en otrevlig jävel/surtant men det är inget vinnande koncept att fiska dejter/träffar på Buke på det sätt du satt i system.
It’s not workin bro Fattar att du är ensam och unnar dig verkligen sällskap men det blir lite skumt i längden
Jag fiskar inte eller direkt intresserad av det just nu. Ledsen om du uppfattar det så.
Vad jag genuint vill ha fler vänner som inte vill något annat än bara lite trevligt.
Buke är det sociala liv jag har.
men om det är så jag uppfattas på buke så ska jag nog lämna er ifred.
Fast det är ganska hemskt att sitta och gnälla över hur du tycker ett barn är fult. Att man ogillar barn är helt okej, men måste man tillskriva ett stackars barn huruvida den är söt eller ej? Känns ganska elakt faktiskt.
Vill du bränna ner en stad i Tunisien? Hörde att Senaten i Rom behövde få det gjort!
Å vad skoj! Jag önskar min make ville hänga med mig på sånt, men det är några av de få saker som är blankt nejAnmält oss till buggkurs Har inte buggat på sisådär tjugo år så det ska bli skoj!