athena_arabians
Trådstartare
Usch - får man inte ens slippa trädgårdsarbetet på vintern numera.......
Slippa?! Jag älskart
Edit: Plus att det kanske fanns lite lökar som inte hann ner i jorden i höstas...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch - får man inte ens slippa trädgårdsarbetet på vintern numera.......
Jo, jag vet. Inte alla är så anti trädgårdsarbete som jag är.....Slippa?! Jag älskart
Vad har hänt med mina "like"-symboler??? Jag kan inte längre skratta...... Tumme upp, "hjärt-ögon", arg och ledsen.....men var är min skratt-symbol???? Har alla tappat den, eller är det bara jag.......?
Jag kan inte heller skrattaVad har hänt med mina "like"-symboler??? Jag kan inte längre skratta...... Tumme upp, "hjärt-ögon", arg och ledsen.....men var är min skratt-symbol???? Har alla tappat den, eller är det bara jag.......?
Men du sjunger väl den högt också, så att den kan glädja andra..... ????Hmm. Har lunchat. Är 4 timmar kvar. O-låten är fortfarande fast i huvudet och nu har jag lärt mig texten.(@bettysmatte )
Håller med.....Nejdå. Skittrist om de ska försvinna permanent.
Mm.. Bor vad, 50 mil söder om dig? Zon 5 här medPåtar i trädgården... i zon 5
Det gör jag faktiskt! Bara det att jag är ensam. Men det är ett stoort hus med mycket marmor = Bra akustik. Hoppas ingen kollega eller student kommer hitMen du sjunger väl den högt också, så att den kan glädja andra..... ????
Funderar på hur mogen eller barnslig jag är pga senaste ändringen. Känns barnsligt om jag börjar spamma trådarna med emojis, känns trist att inte kunna ge glada eller wow-reaktioner längre.
Jag tar efter din utmärkta idé!Men vad är det här för begravningsstämning?
Aja hädanefter kommer jag trycka på arga ansiktet men mena —>
Så ni vet