Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stod i en milslång kö på systemet och insåg att jag inte har mitt körkort i plånboken. Gräver panikartad i hela plånboken, fickorna på jackan och väskan. Får ställa tillbaka mina varor och åker hem, letar igenom alla jackor och väskor men fasen det är borta. Minns inte ens när jag använde det senast. Veckan innan jul kanske för att hämta ut ett paket.
Nu hoppas jag att sambon har det i plånboken, men hon är på jobbet och kan inte kolla.
Ska själv köra till jobbet om en timme men läste i alla fall att så länge man har en annan id-handling med sig i bilen är det lugnt om man blir stoppad av polisen så ska rota fram passet nu.
Orkar inte behöva anmäla det som tappat och göra nytt körkort nu också, hoppas verkligen att det ligger i sambons plånbok!
 
Spelar ett medley av Requiems på högsta volym och laddar för att promenera till affären.
Inventerade mitt ”reseapotek” och hittade piller som jag fick av en snubbe i Jamaica. ”Solves everything and saves your life” sa han då. Rimligt 🤷🏼 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 688
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp