Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch, nu känner jag mig hemsk igen. En kompis har fått barn igen och jag tycker ungen är så ful :o Nog för att jag inte brukar tycka att barn är söta, men den här gången får jag anstränga mig för att låtsas.

Fast det är ganska hemskt att sitta och gnälla över hur du tycker ett barn är fult. Att man ogillar barn är helt okej, men måste man tillskriva ett stackars barn huruvida den är söt eller ej? Känns ganska elakt faktiskt.
 
En och en halv timme kvar. Jag känner mig helt vansinnig. Trött som fan efter stressen av att sitta av tid. O-låten är kvar på hjärnan. Har övergått till att räkna sekunder. Skiter i vilken dag det är bara jag får gå hem nån gång!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 692
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp