Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen jag håller med! Sämsta uppdateringen på år och dag.Alltså helt ärligt, vi blev av med skrattgubben för att någon anmält den i ett inlägg som mobbing om jag läste rätt??!! Va fan är det för fel på folk?
Alltså helt ärligt, vi blev av med skrattgubben för att någon anmält den i ett inlägg som mobbing om jag läste rätt??!! Va fan är det för fel på folk?
Ja det kan man ju fråga sig, vem ägnar sig åt att sitta o kolla vem som skrattat åt vad o även känna sig kränkt över en skrattsymbol o anmäla det till @Gunnar, helt sjukt.Men VAD PÅGÅR?!?!
Nej!Alltså helt ärligt, vi blev av med skrattgubben för att någon anmält den i ett inlägg som mobbing om jag läste rätt??!! Va fan är det för fel på folk?
Nähä,så varför försvann den då?
Usch, nu känner jag mig hemsk igen. En kompis har fått barn igen och jag tycker ungen är så ful Nog för att jag inte brukar tycka att barn är söta, men den här gången får jag anstränga mig för att låtsas.
Var hos min psykolog, har just nu ingen energi alls.........
behöver något roligt just nu!
Som jag då....
Men vad är det här för begravningsstämning?
Aja hädanefter kommer jag trycka på arga ansiktet men mena —>
Så ni vet
Här är en tillJag tar efter din utmärkta idé!
Vill du bränna ner en stad i Tunisien? Hörde att Senaten i Rom behövde få det gjort!Som jag då....
Vill du bränna ner en stad i Tunisien? Hörde att Senaten i Rom behövde få det gjort!