Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fiskar inte eller direkt intresserad av det just nu. Ledsen om du uppfattar det så.
Vad jag genuint vill ha fler vänner som inte vill något annat än bara lite trevligt.
Buke är det sociala liv jag har.
men om det är så jag uppfattas på buke så ska jag nog lämna er ifred.
Kommer du ihåg att jag sa till om det för flera månader sedan på ett annat forum,det kan uppfattas lite creepy
 
HAHA maken satte en p-platstjuv på plats idag. Var galet mkt folk i stan och han hade väntat en kvart när han såg en som skulle åka. Så han stod och blinkade. Så klart kom det en och skulle tränga sig in före men maken gick ur bilen och så åt honom att glömma det. Efter en del kaxande och förolämpningar från snubben i andra bilen där maken bara stirrade på honom med armarna i kors hade han vräkt ur sig, men OK då JÄVLA SKÄGGTOMTE och åkt vidare :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Stadsdjungeln. Säger då det. På landet är vi civiliserade för här kan alla få p-plats :D
 
HAHA maken satte en p-platstjuv på plats idag. Var galet mkt folk i stan och han hade väntat en kvart när han såg en som skulle åka. Så han stod och blinkade. Så klart kom det en och skulle tränga sig in före men maken gick ur bilen och så åt honom att glömma det. Efter en del kaxande och förolämpningar från snubben i andra bilen där maken bara stirrade på honom med armarna i kors hade han vräkt ur sig, men OK då JÄVLA SKÄGGTOMTE och åkt vidare :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Stadsdjungeln. Säger då det. På landet är vi civiliserade för här kan alla få p-plats :D
Haha snyggt! Var med om något liknande för någon vecka sen. Stod och blinkade in på en parkering då ett pucko kom och tog den. Jag viftade "men jäkla idiot" med handen och gubben tittade rakt på mig. Solklart att han förstod vad han gjorde. Det fanns dock massor av parkeringar, så han behövde inte ta "min". Pucko!
 
Nu knackade det på dörren.
Shettisarna var på rymmen.
Vi mötte de på vägen hem.
Jag har nu ställt in de i stallet.
Där den gamla inte vill vara. Men jag hoppas han står ut inatt iaf.
Nu ska jag gå igenom staketet igen.
 
Har fått brev från polisen om att dom fått in mitt lokförarbevis till hittegodsavdelningen. Det som alltid sitter i plånboken... paniken innan jag hittade den alltså :nailbiting: Begriper inte hur jag lyckats tappa ett enda kort, dessutom det enda jag aldrig rör :confused: Men jävla tur ändå, det är även enda kortet som är helt värdelöst för alla utom mig. :p

I övrigt - folknäsa och stickning :up:
 
Otroligt hur GRYMT illa vissa ostar luktar, men att de samtidigt kan smaka SÅ gott :d! Jag har tre typer av ost i min kyl just nu. Det tog inte lång tid förrän jag blev tvungen att "låsa in" dem i en plastpåse för hela kylen formligen STANK när jag öppnade den. Det komiska är att jag inte kan räkna ut vilken av ostarna det är som stinker så fruktansvärt, för så fort ostarna är ute i det fria luktar de inte speciellt illa någon av dem......:confused:
 
Fast spelar det dig någon roll alls hur ungen ser ut? Det är väl mest det, att du behöver lägga en värdering i hur ett litet barn ser ut överhuvudtaget. Det är väl kul för dem att de fått ett (förhoppningsvis?) efterlängtat barn helt enkelt!

Spelar roll? Nej inte alls. Det var bara en reflektion. Och ett personligt tyckande. Självklart säger jag inget annat än grattis till femte barnet.
 
Tvättar, bygger potatisgratäng tills imorgon, nojar över att jag inte gör tillräckligt med potatisgratäng, säger strängt åt mig själv att jag alltid brukar göra för mycket mat till fester och inte för lite. Men det ser så lite ut och tänk om folk är jättehungriga? :nailbiting:
 
Otroligt hur GRYMT illa vissa ostar luktar, men att de samtidigt kan smaka SÅ gott :d! Jag har tre typer av ost i min kyl just nu. Det tog inte lång tid förrän jag blev tvungen att "låsa in" dem i en plastpåse för hela kylen formligen STANK när jag öppnade den. Det komiska är att jag inte kan räkna ut vilken av ostarna det är som stinker så fruktansvärt, för så fort ostarna är ute i det fria luktar de inte speciellt illa någon av dem......:confused:
Har du någon dansk ost där? Min mamma köpte en när vi bodde hemma,den stank :yuck: så den blev alltid "inlåst"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 695
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp