Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20191230_213427.webp

Brännskadan 😂
 
Jag har sanerat mig själv. Var välbehövligt 😅
Min kompis kom och hade handlat lite åt mig :love:
Jag förklarade för honom att jag sanerat och även tagit bort oönskad hårväxt från alla skrymslen och vrår. Han bara:
”Som att DU skulle få ragg imorn? Du låter ju som terminal lungpest och ser ut som du blivit uppgrävd av arkeologer”.

:rofl:
 
Fortfarande mätt.
Åkte in till staden i eftermiddags för nödproviantering och apoteksraid. Samt för att lämna en lammlår till avkomman.

Mötte en granne på ÖB. Hon sa att hennes middag blivit totalt felberäknad eftersom halva hushållet visat sig vara på annat håll och undrade om jag ville förbarma mig över lite mat.
Klart jag ville!
Så nu är vi ikapp-pratade och jag är utfordrad. :)
 
Jag har sanerat mig själv. Var välbehövligt 😅
Min kompis kom och hade handlat lite åt mig :love:
Jag förklarade för honom att jag sanerat och även tagit bort oönskad hårväxt från alla skrymslen och vrår. Han bara:
”Som att DU skulle få ragg imorn? Du låter ju som terminal lungpest och ser ut som du blivit uppgrävd av arkeologer”.

:rofl:
Alltså! :rofl:

Skrattgubben behövs! :mad:
 
Fast grymt att det finns de som gör det!
Eller hur! Jag blir lycklig åt varje gammalt hus som ser ut sådär bortom räddning, och så får det en massa hjälp och kärlek (och pengar...!) med genomtänkta och bra renoveringar så det blommar upp igen som i fornstora dar. Älskar't!
Mycket sant :) . Men dessa människor verkar så stressade både över ekonomi och allt arbete..... Ett litet torp - eller liknande - kan jag tänka mig att ta mig an. Men fyra våningar och 900 kvm - det är ju HELT galet.... :crazy:
 
Mycket sant :) . Men dessa människor verkar så stressade både över ekonomi och allt arbete..... Ett litet torp - eller liknande - kan jag tänka mig att ta mig an. Men fyra våningar och 900 kvm - det är ju HELT galet.... :crazy:
Fast just det där programmet...
Det är väldigt välbärgade personer och det finns företag i bakgrunden. :) Det rullarin pengar. Pengar som en vanlig kontorsråtta knappt kan drömma om. De gör bara det som de har råd med.
Samt - det har sannolikt fått en rejäl summa från TV4 för att sälja programserien.
Så stressen - den är inte så allvarlig...
 
Fast just det där programmet...
Det är väldigt välbärgade personer och det finns företag i bakgrunden. :) Det rullarin pengar. Pengar som en vanlig kontorsråtta knappt kan drömma om. De gör bara det som de har råd med.
Samt - det har sannolikt fått en rejäl summa från TV4 för att sälja programserien.
Så stressen - den är inte så allvarlig...
Så är det ju såklart :) . Trots det hade jag tyckt att det hade varit ett helt förfärligt projekt att ge sig på. För mig räcker det - typ - att tapetsera ett litet rum i taget..... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 692
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp