Här kör vi vackert mossgröntSå illa är det inte här iaf... gräsmattan håller sig på mattan och är gulbrungrön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kör vi vackert mossgröntSå illa är det inte här iaf... gräsmattan håller sig på mattan och är gulbrungrön
1,5 timme kvar, men bara en timme på denna avdelningen. Blir galen på en kollega. Försöker tänka ”what would Jesus do”, men ibland är det svårt.
1,5 timme kvar, men bara en timme på denna avdelningen. Blir galen på en kollega. Försöker tänka ”what would Jesus do”, men ibland är det svårt.
Ta det LUGNT nu bara . Vi vill inte ha några bakslag!Ett tydligt tecken på tillfrisknande:
Spelar inte längre Requiem på repeat. Istället PAPAYA COCONUT!
Visa bifogad fil 43118
Härligt !!!SKRATTGUBBEN ÄR TILLBAKA!!!!!
Jag vet inte om jag ska använda den eller hjärtat! Helst båda!SKRATTGUBBEN ÄR TILLBAKA!!!!!
Ta det LUGNT nu bara . Vi vill inte ha några bakslag!
Fast jag tror att både geologen och arkeologen på den här sidan fått krupp på den scen som just visades Jag försöker att inte låtsas om detBuke blev just roligare igen
Och jag kolla ännu en turkisk serie på Netflix. Har tre olika jag glor på, riktigt bra och kul att se något lite annorlunda
Funderar på hur vi ska lägga upp dagen. Det är oerhört bökigt med bara en bil!
Jag har slutat med emojis öht nu. *tjurig*Det finns annars än så länge en tumme upp
Vi har klarat oss bra sen september, men nu är ett syskon på besök och vill åka till andra syskonet samtidigt som vi vill till stallet. Vi löser det genom att A och jag åker till stallet och bara rider nu, sen tillbaka med barn och bil och så får jag cykla ut och fixa resten.Ja, det är bökigt när man är van vid annat och inte har några alternativ. (Vi rullar med dotterns bil som lägligt nog köptes av henne alldeles nyligen, våra två bilar firar nyår på verkstad i stan...)