Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett tydligt tecken på tillfrisknande:
Spelar inte längre Requiem på repeat. Istället PAPAYA COCONUT!

43239424-246E-41E7-9879-3FE830D2D027.gif
 
Ta det LUGNT nu bara :) . Vi vill inte ha några bakslag!

Haha! Min kompis sa ”åh vad skönt då slipper du sitta och hosta ikväll”
Jag bara alltså jag har sänkt mina krav, kan jag stå på benen, inte hosta blod och inte hosta tills jag spyr så känner jag att formen är rätt fine by me! 🤷🏼‍♀️
Hon bara: ”ooookeeeeej” 🙄🎻

Sjukt ändå vad man kan tycka är ”en okej hälsa” efter en tid under isen 😅

:rofl:
 
Sitter och pysslar med inlämningsuppgiften. Det går verkligen sisådär. Självförtroendet är inte på topp efter de andra två uppgifterna (uppenbarligen förstår jag inte riktigt vad läraren är ute efter..... :confused: ) så jag sitter mest och vänder och vrider på det lilla jag skriver...... :meh:
 
Ja, det är bökigt när man är van vid annat och inte har några alternativ. (Vi rullar med dotterns bil som lägligt nog köptes av henne alldeles nyligen, våra två bilar firar nyår på verkstad i stan...)
Vi har klarat oss bra sen september, men nu är ett syskon på besök och vill åka till andra syskonet samtidigt som vi vill till stallet. Vi löser det genom att A och jag åker till stallet och bara rider nu, sen tillbaka med barn och bil och så får jag cykla ut och fixa resten.
 
Hostar slem så revbenen baxnar, men tänkte ge mig ut i solen på en långprommis med hundarna och en termosmugg med kaffe. Det kan omöjligt göra någon skada!
Dammsugaren Styrbjörn får rodda i städandet medan jag är ute :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 686
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp