Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ostron, pilgrimsmusslor med Skagen, helstekt älgfransyska intagen. Misslyckades dock lite med bearnaisesåsen, jag får helt enkelt träna vidare. Jag sitter i soffan och håller på att somna, så går det när man har tjejkväll till 04 dagen innan. Och blir väckt av en väldigt glad hund klockan 9. Tur att hon är söt. :rofl:
IMG_20191231_155654.webp
 
Har sett filmen Chocolat på svt play. Nu sitter jag en stund i mörker och tystnad (typ, är ju i stan), funderar på om jag ska se en film till eller lyssna på musik.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 677
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 594
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp