Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan, lider med dig. Tror jag hostade sönder något sist jag var dålig. Det är inte nådigt.Yes. Har slemlösande men inget hjälper mot host-HELVETET. Har hostat mig sönder och samman flera dygn nu. Värst på natten...
Sitter i soffan och är djupt upprörd!
På väg hem från jobbet vid 22-snåret så hittar jag ett trafikskadat rådjur sittandes vid vägkanten. Nått as som kört på henne och lämnat henne där i regnet
Jag ringde in det till polis och väntade kvar till jägare kom.
Hur f*n är man funtad om man drar och lämnar ett djur på vägen? Lam i bakpartiet.
Jag ville bara ta en filt och svepa om henne och krama om i väntan på jägaren
Må aset som lämnade henne där drabbas av skabb!
Ja, FY.... !!Det finns en plats i helvetet reserverad för de som inte ringer in skadade djur...
Ja, FY.... !!
När jag körde på en älg i höstas (första - och förhoppningsvis enda - krocken med ett djur) var jag jättetacksam för att jägarna ringde mig två gånger under dagen och uppdaterade.
De hittade aldrig älgen, förmodligen för att det gick bra. Det var en krock i relativ låg hastighet, och det såg ut som den klarade sig utan skador när den sprang iväg. Men man vet ju aldrig!! Klart man måste ringa!
Ja, FY.... !!
När jag körde på en älg i höstas (första - och förhoppningsvis enda - krocken med ett djur) var jag jättetacksam för att jägarna ringde mig två gånger under dagen och uppdaterade.
De hittade aldrig älgen, förmodligen för att det gick bra. Det var en krock i relativ låg hastighet, och det såg ut som den klarade sig utan skador när den sprang iväg. Men man vet ju aldrig!! Klart man måste ringa!
På jobbet igen. Typ? Det är lördag, fast fredag, fast kalendern säger måndag och kroppen säger söndag. Extremt förvirrande. Drömde om ett gäng karkaktärer i spelet jag spelar just nu, så det kanske varit lite för mycket spelande på sistone. Vaknade med ont som satan i knät, ingen aning var det kommer från.
Jag har tagit ledigt 20/12-6/1 och absolut INGEN aning om vilken dag det är..... Jag räknar efter lite då och då, och blir lite deprimerad över hur SNABBT de lediga dagarna flyger förbi.......Jag hatar en massa helgdagar som blir inkletade i vanlig helg... det är ju omöjligt att veta vilken dag det är!
Det är söndag idag tror jag... eller inte
Då är det bättre med semester! (fullt medveten om att inte alla kan få ledigt, men jag njuter verkligen av min första riktiga semester) Fick ett meddelande från en kollega i morse också, lät som om det var smått kaos på jobbet. Känns skönt att slippa det.Jag hatar en massa helgdagar som blir inkletade i vanlig helg... det är ju omöjligt att veta vilken dag det är!
Det är söndag idag tror jag... eller inte