Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter på jobbet och har ångest över mitt ex, som idag plockade bort mig som vän på Facebook och la till att han är i ett förhållande med någon. Att han träffat någon stör mig inte det minsta, det som stör mig är att han inte kan ha mig som Facebook-vän. Men, men....what to do?
 
Hoppas på paket i brevlådan imorgon! Pärlor och lite annat smått och gott såklart :angel: Hittade lås till bra pris, dock inte typen jag brukar köra med så vi får se hur det går.

Detta hade jag på mig idag :)
20200613_215940.webp
 
Kom precis ut på verandan och inser att det sitter en spindel, i storlek med min hand, i taket, 3 meter från mig.....

Vattenslangen är placerad så jag måste gå direkt under spindeln för att nå och sedan spola bort den..... dilemma de lux

Sambon är inte hemma... annars hade han fått fixa det...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 967
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 900
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp