Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten utläggning. Ville komma igång med promenader nu istället för att nöta soffan och passade då på att hänga med nya stallkompisen på en hurtig promenad med hästarna och upptäckte en ny härlig ridväg. Flåsigt var det då vi pratade under tiden. Hon skoja och fråga om jag behövde ambulans men jobbigt anfådd var jag inte haha. Hon har fått känslan att jag egentligen, när jag mår bra, är lite av en friskus vilket ju stämmer. Men bara för det spökade ångesten så jag fick lätt ont i vänster armen i musklerna sådär som jag kan få vid ångest för att jag då började fjanta mig om att det skulle vara farligt att röra på mig!!! Alltså jag mår ju bra. Ingen halsont, ev kanske lite uvi men jag mår ju bra. Men alltså få ångest för att röra på mig?!?! Nej tack. Jag ska INTE googla, jag ska LEVA! Var skönt med promenaden ska tilläggas, sådärja! ❤..Nu ska jag ägna kvällen åt att fira 7,5 år med min älskade sambo med lite gott att äta och dricka 😍.
 
Tar igen mig i soffan med ett glas hemgjord flädersaft efter att ha "städat lite lätt bara". Undrar när jag ska lära mig att "städa lite lätt bara" aldrig betyder "städa lite lätt bara" när det är jag som säger det. Jag är hopplös på att hitta nya måsten hela tiden och städar oftast dubbelt så länge som planerat. Men bra motion fick jag och rent blev det vill jag lova! :D
 
Regnet VRÄKER ner.
Försökte kissa hunden för en stund sedan - när det bara duggade - och han satt bara olycklig mitt på gräsmattan och gjorde inte den minsta ansats att gå på toa. Inser att chansen att jag ska kunna kissa honom nu är obefintlig. Så vi får väl gå och lägga oss nödiga. Och plocka fram en rulle papper.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 967
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 900
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp