Äsch då blev utslängd när jag gjorde en skrattemoji på sagda utskällningHahaha fick skäll av en moderator i en fb-grupp för att jag tryckte arg emoji på en blandrastillverkares kommentarer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då blev utslängd när jag gjorde en skrattemoji på sagda utskällningHahaha fick skäll av en moderator i en fb-grupp för att jag tryckte arg emoji på en blandrastillverkares kommentarer
Visa bifogad fil 52668
Vilken ska jag smaka på (den längst till höger är hallon och vit choklad)
Skrev i hiss och diss tråden om glassen om någon är nyfikenMen åh unicorn dreams smaka den och berätta hur den smakar
Äter upp allt onyttigt jag har hemma pga ska bli nyttig imorgon
Dagarna före midsommar?Äter upp allt onyttigt jag har hemma pga ska bli nyttig imorgon
Dagarna före midsommar?
Men då har du ju en jättebra anledning att shoppa nytt....... !!Jo men det är lite akut. Testade min sommargarderob, kunde få på mig typ tre plagg
Men då har du ju en jättebra anledning att shoppa nytt....... !!
Läste först 75 år och började fundera på hur gammal du egentligen är och om hurtiga hästpromenader verkligen är lämpliga.Nu ska jag ägna kvällen åt att fira 7,5 år med min älskade sambo med lite gott att äta och dricka .
Läste först 75 år och började fundera på hur gammal du egentligen är och om hurtiga hästpromenader verkligen är lämpliga.
Men oj! Jag som är ytterst oaktiv på fb skrev i en tråd i en grupp och den kommentaren togs tydligen bort. Ingen förklaring till varför heller.Äsch då blev utslängd när jag gjorde en skrattemoji på sagda utskällning