Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träning är farligt! Det har jag alltid vetatVisa bifogad fil 52656
Har tränat ett pass styrka. Är uppenbarligen allergisk mot träning (se ögonlocken, de kliar helt galet mycket).
Ringde djurkliniken och de räknade med ungefär en timme för undersökningen, så jag kan nog boka en taxi hem 65 minuter efteråt - 5 minuter kan katten vänta och så dröjer det förhoppningsvis inte mera än så.Jag oroar mig mera över att de kör iväg om de får vänta för länge. Jag har försökt hitta info på vad det skulle kosta med kostnaden om den står och väntar, eller vad som händer om man bokar med fastpris; https://www.taxistockholm.se/sv/hjalpcenter/priser/
Jag kanske är lite korkad men fattar inte riktigt. Det står på sidan ovan detta:
Tariff När Kostnad Jämförpris
10 km som tar 15 minF Väntetid före färd, dygnet runt Grundavgift 45 kr + 525 kr/tim + 0 kr/km 176 kr
Om jag uppfattar det rätt så är det en grundavgift på väntetiden på 45 kr som sedan blir 525 kr per timme? Men vad om de behöver vänta mindre än en timme?
Och om man bokar med fastpris eller inte spelar kanske ingen roll, ovan gäller ändå?
Trendigt känner jag kan variera lite så stort att jag känner mig tveksam till det dockDet är har ju varit trendigt med strumpor i sandaler/klackar i flera år iofs...
Det blir ju så varmt med strumporJag kan aldrig ha skor utan strumpor
Förutom sandaler, jag försöker låta bli att utsätta mig själv för den modekatastrofen
Jag trodde jag skulle lämna bilen för service imorgon. Det var idag. De ringde mig.Smått less, trodde jag hade bokat tvättid idag, men det var visst imorgon. Och då har jag andra planer..
Jamen precis, därför har jag sandaler utan strumpor, för tar jag på mig sandalerna så är det ordentligt varmt. Annars får det bli skor med strumpor har åtminstone strumpor som slutar vid ankeln istället för normal strumphöjd. Jag har börjat uppskatta dem rejält!Det blir ju så varmt med strumpor
Utseendet bryr jag mig inte om, den som tittar på mig får skylla sig själv, inte mitt problem
Lyllos! Mina fötter är skitkänsliga, jag måste ha skor av läder för att slippa skav Så fort någon liten skinnbit blir lite nött så skriker hela smärtcentralen i hjärnan att jag måste kollapsa
Ringde djurkliniken och de räknade med ungefär en timme för undersökningen, så jag kan nog boka en taxi hem 65 minuter efteråt - 5 minuter kan katten vänta och så dröjer det förhoppningsvis inte mera än så.
Tänker du på @Caoimhes katt nu?Som matte som katt?
Jag såg att det kunde ta knappt sex minuter för en taxi att komma fram när jag kollade men när jag lade till sällskapsdjur så försvann tiden så jag antog att chaufförerna kan neka om de inte vill köra husdjur. Men du tror inte att någon skulle neka?Jag skulle bara vänta tills du är klar och sedan ringa. Just nu får du taxi på några minuter. De nästan slåss om körningar
Jag såg att det kunde ta knappt sex minuter för en taxi att komma fram när jag kollade men när jag lade till sällskapsdjur så försvann tiden så jag antog att chaufförerna kan neka om de inte vill köra husdjur. Men du tror inte att någon skulle neka?
Jag såg att det kunde ta knappt sex minuter för en taxi att komma fram när jag kollade men när jag lade till sällskapsdjur så försvann tiden så jag antog att chaufförerna kan neka om de inte vill köra husdjur. Men du tror inte att någon skulle neka?
Huh. Nåja, jag skrev in ett litet meddelande om katt och döv kundRing Taxi Stockholm eller Kurir och kolla. Jag har aldrig kollat om det är en djurtaxi eller inte när jag taxi och haft med mig Megara, och då sitter jag i framsätet med väskan i famnen och säger att det är min katt
Plus det faktum att jag ska till en djurklinik dåHuh. Nåja, jag skrev in ett litet meddelande om katt och döv kund
Tillägg: Kom på också att det kan vara bra utifall någon chaufför är allergisk.
Svårt att inte lägga märke till min katt dock, stor bur och högljudd
Avdelningschefen och en annan kvinna delar på ansvaret som handledare för mig och den andra sommarjobbaren. Nyss kom avdelningschefen tillbaka och ser mig göra ingenting, så hon utbrister "Godisklubba! Säg nu inte att du är klar IGEN?!!". Jag tycker inte ens att jag jobbar snabbt, bara i min normala takt
<snip>