Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träning är farligt! Det har jag alltid vetat
Varit o handlat lokalt, nu är det slut på friden,funderade på om det var fredag,storhelg och löning, kom fram till att det var inget av det,bara massor med turister o midsommarfirande stugägare,blev ännu surare när jag sen hamnade i broöppningskö (göta kanal) och min vind o vattenjacka är nog bara en vindjacka numera.
Mvh blöt Dobbis
Ja, med midsommar i antågande lär väl folk helt ha glömt en liten detalj som corona.......Varit o handlat lokalt, nu är det slut på friden,funderade på om det var fredag,storhelg och löning, kom fram till att det var inget av det,bara massor med turister o midsommarfirande stugägare,blev ännu surare när jag sen hamnade i broöppningskö (göta kanal) och min vind o vattenjacka är nog bara en vindjacka numera.
Mvh blöt Dobbis
Lustigt att du nämner det, jag köpte kladdkaka idag för att ha till midsommar men jag var ju tvungen att smaka på den innan dess för att se om den var godEftersom jag var hundra på att jag skulle dö på fläcken om jag inte får någon form av kaka/bakelse/tårta inom kort har jag bakat kladdkaka för andra gången i mitt liv
Hoppas den blir lite kladdigare
Aww duktig mamma som lärt dottern det också!Värmer ändå lite i hjärtat när man smygkollar på dottern (3år) som klappar katten och säger "du är fin" med sin mjukaste lenaste röst. Efter någon minut slutar hon och säger "nu vill Blixten vara ifred" och så går hon iväg.
Och nu funderar jag på om det ska bli glass ikväll ... har ju de olika burkarna jag köpte för att smaka på
Men åh unicorn dreams smaka den och berätta hur den smakarVisa bifogad fil 52668
Vilken ska jag smaka på (den längst till höger är hallon och vit choklad)
Ska vara bär smak. Men då tar jag och provar den!Men åh unicorn dreams smaka den och berätta hur den smakar