Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit o handlat lokalt, nu är det slut på friden,funderade på om det var fredag,storhelg och löning, kom fram till att det var inget av det,bara massor med turister o midsommarfirande stugägare,blev ännu surare när jag sen hamnade i broöppningskö (göta kanal) och min vind o vattenjacka är nog bara en vindjacka numera.
Mvh blöt Dobbis :cautious:
 
Varit o handlat lokalt, nu är det slut på friden,funderade på om det var fredag,storhelg och löning, kom fram till att det var inget av det,bara massor med turister o midsommarfirande stugägare,blev ännu surare när jag sen hamnade i broöppningskö (göta kanal) och min vind o vattenjacka är nog bara en vindjacka numera.
Mvh blöt Dobbis :cautious:

Här var Ica helt utplockat i helgen. Och mycket trafik.
 
Varit o handlat lokalt, nu är det slut på friden,funderade på om det var fredag,storhelg och löning, kom fram till att det var inget av det,bara massor med turister o midsommarfirande stugägare,blev ännu surare när jag sen hamnade i broöppningskö (göta kanal) och min vind o vattenjacka är nog bara en vindjacka numera.
Mvh blöt Dobbis :cautious:
Ja, med midsommar i antågande lär väl folk helt ha glömt en liten detalj som corona....... :meh:
 
Senast ändrad:
Fyndade en tjusig vas idag - 40 kr... :)
20200616_170641.webp
 
Ösregnar ute. Han precis få ut två hästar i sin hage innan det vräkte ner.

Hade förresten att en himla tur med hästen som fick fång.
Hovar ser ok ut (av vad man kan se) och heller ingen hälta.
Återstår att se om hälta påvisas sen när han inte längre går på smärtstillande.
Är ändå enormt lättad.
Nästa år ska jag se till att det blir en bra skogshage till honom och någon kompis. Kanske även fler som inte vill/kan ha gräshage.
 
Eftersom jag var hundra på att jag skulle dö på fläcken om jag inte får någon form av kaka/bakelse/tårta inom kort har jag bakat kladdkaka för andra gången i mitt liv :up:
Hoppas den blir lite kladdigare :d
Lustigt att du nämner det, jag köpte kladdkaka idag för att ha till midsommar men jag var ju tvungen att smaka på den innan dess för att se om den var god :angel::D
Mastigt!
 
Värmer ändå lite i hjärtat när man smygkollar på dottern (3år) som klappar katten och säger "du är fin" med sin mjukaste lenaste röst. Efter någon minut slutar hon och säger "nu vill Blixten vara ifred" och så går hon iväg. 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 092
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 972
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 900
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp