Nu regnar det visst så blir å hänga tvätten inne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag är det så betyder det att jag är ordentligt hungrig, bästa är att ätaÄr förövrigt hungrig men samtidigt lite illamående.
Helt rätt sagt av dig!Kollegan som snott sladd "råkade" åka hem med den
Då får du åka tillbaka med den sa jag. Kollegan gnäller direkt om att han ska åka iväg och fira midsommar och måste komma iväg nu och det blir köer.
Synd, sa jag. Det är bara för dig att lösa det så jag får min sladd i dag innan 16:00.
Kollegan som snott sladd "råkade" åka hem med den
Då får du åka tillbaka med den sa jag. Kollegan gnäller direkt om att han ska åka iväg och fira midsommar och måste komma iväg nu och det blir köer.
Synd, sa jag. Det är bara för dig att lösa det så jag får min sladd i dag innan 16:00.
Kollegan som snott sladd "råkade" åka hem med den
Vilket stolpskott till kollega!Kollegan som snott sladd "råkade" åka hem med den
Handlat klart allt inför midsommar. Gott (och klokt) att inte trängas imorgon.
Nu har jag krachat i en solstol på altanen.