Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får mera effekten "Varför har jag kvar den här? Den passade mig för ca 10 år sedan" :cautious::p

Hade rätt många sådana moments idag...
För 5 år sedan vägde jag 45 kilo. De kläderna är nog inte rimligt att ha som mål att bära igen så de sorterades bort. Sparade dock en låda med ”för små kläder men inom rimliga gränser”, dock ett väldigt selektivt urval av favoritplagg
 
Går igenom garderoberna... stor risk att jag inom kort kommer arkebusera mig själv...

Jag har gjort detsamma och insett att helvetes vad mycket fina kläder jag har! Tyvärr är jag inte lika fit som vid inköp och typ allt är för litet. :cautious:
Har ju mått piss ca 1 år och inte pallat träna och ätit onyttigt. Så nu väntar jag på att luftrören ska läka och jag kunna börja träna. Måste ju dock ha lite kläder att ha på mig tills dess jag går ner i vikt. Men känner mig lagom sugen på att ut och prova kläder nu i Corona-tider. Så jag har beställt hem och förväntar mig typ få skicka tillbaks allt iom att jag inte vet vad jag ska ha för strl eller passar i mer.
Lär väl sluta med att jag hinner gå ner i vikt innan jag hittat rätt i allt beställande och returnerande. :laugh:
 
Hade rätt många sådana moments idag...
För 5 år sedan vägde jag 45 kilo. De kläderna är nog inte rimligt att ha som mål att bära igen så de sorterades bort. Sparade dock en låda med ”för små kläder men inom rimliga gränser”, dock ett väldigt selektivt urval av favoritplagg

Precis så har jag gjort. Även om jag sörjde djupt att göra mig av med vissa plagg så inser man ju att det inte är en vikt man på sunt vis kommer nå igen.
Hade dock en ung, glad elev som fick mkt kläder. :laugh:
 
Är hos särbon och tog nyss en liten kisserunda med min hund. Halva området hälsade på hunden med hans namn. Jäklar vad han var tjenis med allt å alla O_o
Särbon måste ha presenterat honom för varenda kotte de dagar jag jobbar. Själv känner jag till EN av hans grannar med namn, men hunden...ja den känner alla till :grin: :p
Jaja, jag är iaf väldigt glad att särbon är så förtjust i min jycke och axlar rollen som "husse" med stolthet.
 
Är hos särbon och tog nyss en liten kisserunda med min hund. Halva området hälsade på hunden med hans namn. Jäklar vad han var tjenis med allt å alla O_o
Särbon måste ha presenterat honom för varenda kotte de dagar jag jobbar. Själv känner jag till EN av hans grannar med namn, men hunden...ja den känner alla till :grin: :p
Jaja, jag är iaf väldigt glad att särbon är så förtjust i min jycke och axlar rollen som "husse" med stolthet.
Nu tänker jag mig en hund som går före och bara typ "Tja" och nickar åt alla grannar som typ "Hej hunden, ute och går igen ser jag" medan du går efter förvirrat :rofl:
 
Beslutade mig för att förboka en taxiresa hem imorgon också. Om vi blir färdiga långt tidigare eller senare så kan jag bara avboka den, förhoppningsvis iallafall. Gäller bara att jag lägger märke till tiden om det blir sent.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 967
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 899
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp