Jag får mera effekten "Varför har jag kvar den här? Den passade mig för ca 10 år sedan"Nu är ju visserligen innehållet i våra garderober olika men jag får samma effekt när jag går igenom mina förråd... "Nämen, har jag den där?!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får mera effekten "Varför har jag kvar den här? Den passade mig för ca 10 år sedan"Nu är ju visserligen innehållet i våra garderober olika men jag får samma effekt när jag går igenom mina förråd... "Nämen, har jag den där?!"
Jag får mera effekten "Varför har jag kvar den här? Den passade mig för ca 10 år sedan"
Går igenom garderoberna... stor risk att jag inom kort kommer arkebusera mig själv...
Hade rätt många sådana moments idag...
För 5 år sedan vägde jag 45 kilo. De kläderna är nog inte rimligt att ha som mål att bära igen så de sorterades bort. Sparade dock en låda med ”för små kläder men inom rimliga gränser”, dock ett väldigt selektivt urval av favoritplagg
Blev nödd och tvungen att klippa lite av gräsmattan idag.
Nu har jag en grön hund.
Nu tänker jag mig en hund som går före och bara typ "Tja" och nickar åt alla grannar som typ "Hej hunden, ute och går igen ser jag" medan du går efter förvirratÄr hos särbon och tog nyss en liten kisserunda med min hund. Halva området hälsade på hunden med hans namn. Jäklar vad han var tjenis med allt å alla
Särbon måste ha presenterat honom för varenda kotte de dagar jag jobbar. Själv känner jag till EN av hans grannar med namn, men hunden...ja den känner alla till
Jaja, jag är iaf väldigt glad att särbon är så förtjust i min jycke och axlar rollen som "husse" med stolthet.
Nu tänker jag mig en hund som går före och bara typ "Tja" och nickar åt alla grannar som typ "Hej hunden, ute och går igen ser jag" medan du går efter förvirrat
Jag är synskPreciiiiiis så är det!
Har du SETT oss?
Gryning?? Vid den här årstiden lär gryningen ha skett sisådär 7 timmar tidigare. Om det ens har varit mörkt alls, vill säga. Du får väl ta dig en lur på vägen upp.... !HAHAHAHAHAHAAA. Måste varit full när jag bokade min SJ-biljett. Mitt tåg till Dalarna går alltså 09.44 på midsommaraftonens arla gryning. Kaoz.
Gryning?? Vid den här årstiden lär gryningen ha skett sisådär 7 timmar tidigare. Om det ens har varit mörkt alls, vill säga. Du får väl ta dig en lur på vägen upp.... !
Lite kladdkaka på melonen. Jag skulle inte vilja jobba nere i min mage, oj vad de måste stå i med allt jag slänger ner där
Haha vilken hästtidning var du ute efter då ?Jag har gått genom hela gamla stan och hela söder. Varför? Ville köpa hästtidning.
Varit inne på alla pressbyrån, 7-eleven, och matbutik jag sett.
Noll hästtidning. Det som finns är ibland några hemminredningstidningar, Aftonbladet och Expressen.
Vafan
Alltså, vilken som helst! Hittade inte ens en Min Häst. Oacceptabelt!Haha vilken hästtidning var du ute efter då ?