Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka fantastiska människor ni är. All credd till er ❤Originalgruppen har spelat spel tillsammans i typ... 15 år? Så vi är ganska tighta. Sen har vi hittat några på vägen under de här 15 åren.
Vi är från lite olika delar av världen, de flesta från USA.
Vi har en "ledare" som har jobbat som trial judge i USA, han är den som är mest drivande i det hela. Han är den som tar hand om mycket av skrivandet/ringandet till polisen osv. Han lider av en sjukdom som gör att han inte längre kan jobba och måste vara hemma 24/7, så det här är lite av hans "hobby".
Möjligt. Möjligt. Men som jag förstår det har han haft en betydande roll i utvecklingen i hur vi sorterat folk genom åren.Det var väl alla vita snubbar på 1700-talet? Inte för att det är speciellt fräscht men tja...
Jag måste byta ut sambon först då.. han påstår att han är "allergisk"...Dags att bli egen kattslav?
Påstår? Köp en Rex och bara Tada - vår nya familjemedlem!Jag måste byta ut sambon först då.. han påstår att han är "allergisk"...
Jag tror att han skulle acceptera det mesta, men inte en kattPåstår? Köp en Rex och bara Tada - vår nya familjemedlem!
Köp en sphynx och säg att det är en fladdermus utan vingarJag tror att han skulle acceptera det mesta, men inte en katt
Jag hade dubletter att vissa saker
Det var väl alla vita snubbar på 1700-talet? Inte för att det är speciellt fräscht men tja...
Beräknad leveransdag | 2020-06-22 |