Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Originalgruppen har spelat spel tillsammans i typ... 15 år? Så vi är ganska tighta. Sen har vi hittat några på vägen under de här 15 åren.

Vi är från lite olika delar av världen, de flesta från USA.
Vi har en "ledare" som har jobbat som trial judge i USA, han är den som är mest drivande i det hela. Han är den som tar hand om mycket av skrivandet/ringandet till polisen osv. Han lider av en sjukdom som gör att han inte längre kan jobba och måste vara hemma 24/7, så det här är lite av hans "hobby".
Vilka fantastiska människor ni är. All credd till er ❤🙏
 
Det var väl alla vita snubbar på 1700-talet? Inte för att det är speciellt fräscht men tja...

Historien är sällan politiskt korrekt med dagens mått mätt. Det betyder inte att vi kan sitta och skriva om den så den passar oss eller dölja vissa saker. I Linnés fall anser jag att hans vetenskapsgärning ska fortsätta hyllas och vi ska vara öppna med att han hade åsikter som idag inte är trevliga men att det visar mest att han var ett barn av sin tids samhälle. Jag har har absolut noll problem med statyer av honom.
 
Första omgången av spaklat badrumstak klart, slipa, dammsuga och spakla igen i morgon. Det är sååååå roligt att renovera. 🤪Nu ska jag vara ssnäll tonårsmamma och hämta dottern i stan eftersom jag inte tycker att det är så lämpligt att hon rör sig själv där. Sorgligt men sant. :(
 
Min rosenskärm som jag haft i flera år och som verkar stormtrivas tappade en stängel för en tid sen. Och nu: :love:

15FDB5D9-6B4E-4AB9-A9F6-B1F5F618F555.webp
 
Verkar som att den inte kommer förrän måndag, ja. Ynkligt i så fall...... :meh:
Beräknad leveransdag2020-06-22

Paketet ligger alltså på en terminal ca 7 mil ifrån mig nu. Och ska åka precis FÖRBI mig en vända innan den äntligen kommer till min ort..... SUCK.....
 
Sitter och äter choklad och dricker te. Har klättrat lite kort idag, bara med rep på de höga väggarna den här gången. Klättrade några olika lätta saker där för att få in bra flyt, för att avdramatisera det hela osv. Det kändes verkligen hur bra som helst, framförallt mentalt. Senaste tiden har det verkligen börjat lossna och jag har börjat få beröm från lite alla möjliga för att det ser lugnt och kontrollerat ut när jag klättrar. Helt underbart :bump:
 
Jobbar ju lixom på det här med att göra lite mer som jag känner för och idag kände jag för en lite kortare, lugnare och kravlös barbackaritt i skritt och lite galopp; (kändes lite i högerarmen då pållan låg på hårt vid galoppen, så fick räcka så. Vore ju trevligt om armen får chansen att bli bra nån gång 🙄). En underbart mysig och avkopplande ridtur ❤.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 967
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 899
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp