Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smart drag :up: Jag har sluppit Bolaget... mina gäster tar med dricka och sedan finns ju alltid vingarderoben ;)

Vi har nog så vi klarar oss egentligen men det är snart slut på mina vanliga öl. Finns mest specialöl med konstiga extrasmaker som maken fått när han fyllde år och dom kan han få ha själv. Öl ska smaka öl, annars kan jag dricka något annat :p Och så har jag, som ytterst sällan dricker vin, fått för mig att jag vill ha vin :D Bara han inte köper nåt mousserande, för det vill jag inte ha haha.
 
Har kört barn till föris. Ska tömma bil, packa bil, serva djuren och om jag har tid städa huset. Men ska slappa också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 958
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 892
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp