Maken ska få äran att köpa jordgubbar också Undrar om han tar ut skilsmässa ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De var vansinnigt dyra igår, 2 paket för 106 kr eller något Och det var inte ens svenska jordgubbar.Maken ska få äran att köpa jordgubbar också Undrar om han tar ut skilsmässa ikväll
De var vansinnigt dyra igår, 2 paket för 106 kr eller något Och det var inte ens svenska jordgubbar.
Väntar hellre till när närproducerade jordgubbar kommer in och tar dem då
Go mörrn!
Vaknade med träningsvärk i låren efter all städning och klättring på stegar i garderoben igår
Jag kommer INTE gå till Systembolaget idag Pga rutinerad har jag gott om stash hemma
Däremot ska jag leverera en tavla idag. Hoppas att köparen blir nöjd Ska även få träffa modellen i fråga
Men alltså... Kom hit och jobba istället! Jag hade haft massor med passande uppgifter till dig juIdag är handledaren borta och avdelningschefen är också borta idag. Personen som då är vikarierande handledare är iväg på ett 2.5h ärende lite så där spontant.
Jag fick i uppgift att lägga papper i fina högar här i receptionen. Det tog typ fem minuter... så jag har också städat i båda rummen med skrivare då det ligger tomma kopieringspapper och andra papper överallt men det tog inte så lång tid. Så nu vet jag inte vad jag ska göra tills att hon kommer tillbaka vid 13.00. Och juste ja, jag slutar 13 idag
Hoppas att städaren kommer snart, då kan jag hänga med hen. Kanske får jag testa att torka golv idag också?
Laminering?Men alltså... Kom hit och jobba istället! Jag hade haft massor med passande uppgifter till dig ju
Så att jag också kan skriva irriterande inlägg om jobbet på buke, menar du?Men alltså... Kom hit och jobba istället! Jag hade haft massor med passande uppgifter till dig ju