Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att ta en promenad med shettisen på lunchen. Vet inte om jag ska ta med hundarna eller inte. Tror nästan det är för varmt åt dom. Daghunden ska iväg och träna rallylydnad med sin matte ikväll så kan vara bättre att dom bara rastas så går jag med bara shettisen. Vår hund kan få en promenad senare ikväll istället när det svalnat på lite mer :)
 
Kalla mig Blixten 🏃‍♀️💨

7C824305-35B3-42C3-B561-AA63F6FAA121.gif
 
De var vansinnigt dyra igår, 2 paket för 106 kr eller något :nailbiting: Och det var inte ens svenska jordgubbar.
Väntar hellre till när närproducerade jordgubbar kommer in och tar dem då :d

70 kr litern kostade dom utanför ena Coop i stan häromdagen. Jag måste ha jordgubbar på midsommarafton så det får kosta :p Väntar på mina egna, massa bär på gång i jordgubbslandet men det hinner bli några tills i morgon tyvärr 😅
 
Go mörrn!
Vaknade med träningsvärk i låren efter all städning och klättring på stegar i garderoben igår 😅
Jag kommer INTE gå till Systembolaget idag ;) Pga rutinerad har jag gott om stash hemma 😎🥂

Däremot ska jag leverera en tavla idag. Hoppas att köparen blir nöjd 🙏🏼 Ska även få träffa modellen i fråga🐱
 
Idag är handledaren borta och avdelningschefen är också borta idag. Personen som då är vikarierande handledare är iväg på ett 2.5h ärende lite så där spontant.

Jag fick i uppgift att lägga papper i fina högar här i receptionen. Det tog typ fem minuter... så jag har också städat i båda rummen med skrivare då det ligger tomma kopieringspapper och andra papper överallt men det tog inte så lång tid. Så nu vet jag inte vad jag ska göra tills att hon kommer tillbaka vid 13.00. Och juste ja, jag slutar 13 idag 😅

Hoppas att städaren kommer snart, då kan jag hänga med hen. Kanske får jag testa att torka golv idag också? :laugh: :p
 
OMG. Drömmen. Min kusin och hans snubbe (aka ”schlagerbögarna” ) ska tydligen anlända till min ömma moder och bo där två veckor i sommar, preciiiiis när jag också är där. Senast vi sågs spräckte den ena byxorna efter en vild akrobatisk dans till Papaya Coconut.
Vi kommer ha dj-bås, bar och spela sjuka hits.
Min mor ba ”öh okej lugnt och skönt”.

:rofl:
 
Idag är handledaren borta och avdelningschefen är också borta idag. Personen som då är vikarierande handledare är iväg på ett 2.5h ärende lite så där spontant.

Jag fick i uppgift att lägga papper i fina högar här i receptionen. Det tog typ fem minuter... så jag har också städat i båda rummen med skrivare då det ligger tomma kopieringspapper och andra papper överallt men det tog inte så lång tid. Så nu vet jag inte vad jag ska göra tills att hon kommer tillbaka vid 13.00. Och juste ja, jag slutar 13 idag 😅

Hoppas att städaren kommer snart, då kan jag hänga med hen. Kanske får jag testa att torka golv idag också? :laugh: :p
Men alltså... Kom hit och jobba istället! Jag hade haft massor med passande uppgifter till dig ju :D
 
Men alltså... Kom hit och jobba istället! Jag hade haft massor med passande uppgifter till dig ju :D
Så att jag också kan skriva irriterande inlägg om jobbet på buke, menar du? :rofl:

Nä, men betyder det att jag får laminera papper i så fall? :love:
Min mamma hade en sån maskin när jag var mindre. Jag ville alltid laminera papper men mamma hade aldrig några papper för mig att laminera. I hemlighet tror jag att det berodde på att hon själv tyckte att det var så kul att laminera papper så hon ville inte låta mig göra det :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 958
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 892
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp