Du är välkommen hit med!Johodå! Jag vill måla!
Du får spackla, för det är så tråkigt. Så kan jag måla, för det är roligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är välkommen hit med!Johodå! Jag vill måla!
Du får spackla, för det är så tråkigt. Så kan jag måla, för det är roligt
Men oj! Jag var in lite snabbt igår. Inte speciellt mycket mer folk än vanligt då.Typ 25 pers i kö utanför, men bra tempo!
10 kg dunk yoghurt ???!!Blev nästan påkörd av en Porsche samtidigt som en konstig liten man bärandes en 10kg dunk yoghurt nästan sprang in i mig.
Men nu är jag på plats för corona test!
Ja alltså jag blev helt distraherad över det och såg inte Porschen10 kg dunk yoghurt ???!!
Jag ska storstäda, dricka öl, äta tofusill, och låtsas att det är en helt vanlig fredag.Hur ska ni fira morgondagen då?
Jag har inget inplanerat.
Rätt trist faktiskt.
Äta något gott, bara vara och ta det lugnt. Har inte varit på landet sedan förra sommaren, där kan jag tanka energi och andas. Ser sååå mycket fram emot detHur ska ni fira morgondagen då?
Rätt trist faktiskt.
Verkar som att det är midsommar imorgon? Jag ska nog ta en promenad med ungponnyn med sadel och träns, och rida storhästen. Så inget speciellt allsHur ska ni fira morgondagen då?
Rätt trist faktiskt.
Du har ju haft en tuff period nu så hoppas du får en riktigt bra och härlig midsommar!!Äta något gott, bara vara och ta det lugnt. Har inte varit på landet sedan förra sommaren, där kan jag tanka energi och andas. Ser sååå mycket fram emot det
Kommer sova som en klubbad säl
Ja det verkar vara dags igen detta årliga jippoVerkar som att det är midsommar imorgon? Jag ska nog ta en promenad med ungponnyn med sadel och träns, och rida storhästen. Så inget speciellt alls
Men åh tack!Du har ju haft en tuff period nu så hoppas du får en riktigt bra och härlig midsommar!!