Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörde om HEMSKA köer till systemet i förmiddags. Ville ha ett par flaskor vin, men var verkligen inte beredd på att köa länge för det. Men nu på eftermiddagen var det ingen kö att tala om. Tror att det stod 4-5 personer och väntade utanför, och det tog väl sisådär 5 min så var jag inne. Väldigt glest och bra inne i affären också. För en gångs skull vara alla vänliga och sansade..... :up:

Men jag undrar verkligen. HUR kan ett paket lämnas in på Schenker-kontor igår vid 18-tiden och inte röra sig en meter på hela dagen idag O_o:confused:?? Är det ens möjligt, eller har paketspårningen hakat upp sig?
 
Börjar bli rätt rutinerad på att åka buss med tavlor 😅

5CD6A3C6-0C0D-4E7D-B7F9-3622A2125E08.webp
 
Nu kom jag hem (det gick bra med ponnyn :heart) och är för en gångs skull skithungrig men det finns ju ingen mat eftersom jag inte handlade tidigare :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 953
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 891
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 405
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp