Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så att jag också kan skriva irriterande inlägg om jobbet på buke, menar du? :rofl:

Nä, men betyder det att jag får laminera papper i så fall? :love:
Min mamma hade en sån maskin när jag var mindre. Jag ville alltid laminera papper men mamma hade aldrig några papper för mig att laminera. I hemlighet tror jag att det berodde på att hon själv tyckte att det var så kul att laminera papper så hon ville inte låta mig göra det :cautious:
Alltså, jag ska laminera ca 150 stycken till, och har massor att planera kring skolstart. Så jag hade gärna haft dig här just nu. Bara ett plus att du gillar att laminera och att du är noggrann ju :love:
 
Inväntar klockslaget när striden ska börja, dvs stoppa katten i buren :nailbiting::rofl:
Nu var jag elak, Alice är egentligen rätt så snäll när det gäller det, som mest så gäller det att stänga igen dörren snabbt så att hon inte hinner smita ut :D

Sitter nu hos veterinären, katten ska få en ny look på magen och en koll av njurarna och magen. Sköterskan gav henne en komplimang och sa att hon är så snäll.
Eh. Snarare att hon stelnar till av rädsla :angel: Men visst det funkar! :rofl:
 
Alla som gillar att laminera kan komma hit och anmäla sig frivilligt om de vill :rofl:
Jag håller på att bli smått sinnessjuk av ljudet från lamineringsmaskinen, lukten av plast och de där förbenade plastmapparna som gör det omöjligt att lägga in pappren fint i plasten :rage::D
Jag har utvecklat en teknik för det :cool::rofl: inte så vettigt i dessa tider kanske men jag för upp pappret tills den är rätt bara i mitten (på högkanten), håller i den där med munnen medan jag tar tag i hörnen med händerna, sedan skakar jag den lite. Hamnar rätt typ 90% av tiden.
 
Alltså, jag ska laminera ca 150 stycken till, och har massor att planera kring skolstart. Så jag hade gärna haft dig här just nu. Bara ett plus att du gillar att laminera och att du är noggrann ju :love:
Vill också! :love:
Alla som gillar att laminera kan komma hit och anmäla sig frivilligt om de vill :rofl:
Jag håller på att bli smått sinnessjuk av ljudet från lamineringsmaskinen, lukten av plast och de där förbenade plastmapparna som gör det omöjligt att lägga in pappren fint i plasten :rage::D
Är du säker på att din chef vill ha mig där? :rofl:

Har hört att jag kan vara väldigt jobbig och tjatig :angel:

Och tack för påminnelsen, lukten av smält plast är äcklig :wtf:
 
Jag har utvecklat en teknik för det :cool::rofl: inte så vettigt i dessa tider kanske men jag för upp pappret tills den är rätt bara i mitten (på högkanten), håller i den där med munnen medan jag tar tag i hörnen med händerna, sedan skakar jag den lite. Hamnar rätt typ 90% av tiden.
Men dödar inte värmen i lamineringsmaskinen eventuellt virus då?
 
Ta aldrig med honom till Norrland på sommaren... han kommer att dö! :rofl:
Alltså jag har aldrig varit med om en värre knott/mygg-magnet! Jag brukar i och för sig inte vara särskilt populär hos de små rackarna i vanliga fall, men när jag dessutom har sambon med mig kan jag vara helt säker på att jag inte får några bett för de går rakt på honom istället!

Han är för övrigt uppe i 13 bett från igår nu och ser eventuellt inte tillbaka på den där picknicken med fullt så mycket glädje som jag... :laugh:
 
Alltså jag har aldrig varit med om en värre knott/mygg-magnet! Jag brukar i och för sig inte vara särskilt populär hos de små rackarna i vanliga fall, men när jag dessutom har sambon med mig kan jag vara helt säker på att jag inte får några bett för de går rakt på honom istället!

Han är för övrigt uppe i 13 bett från igår nu och ser eventuellt inte tillbaka på den där picknicken med fullt så mycket glädje som jag... :laugh:

Han kan få vara med mig när jag jobbar i fält på sommaren :angel: :D

Seriöst, jag jobbade kring Gysinge en sommar... fy f-n vad det var bitande eländen där :yuck: Det gick inte att stå still speciellt länge, de kröp in överallt: näsa, öron, ögon och mun. Efter det fick jag en väldigt stor förståelse för djur som springer ihjäl sig av panik när det är mycket knott :(
 
Jag spacklar tak jag, ingen som tycker att det är roligt och vill komma hit? :angel: Det ska även målas i minst tre omgångar också! :up::meh:
Dottern har åtminstone gjort kladdkaka till i morgon, jag funderar på om jag kan slänga ihop något med rabarber men mina goda har inte riktigt kommit igång efter flytten och jag orkar inte åka och hämta vid gamla huset. :rofl:
 
Jag spacklar tak jag, ingen som tycker att det är roligt och vill komma hit? :angel: Det ska även målas i minst tre omgångar också! :up::meh:
Dottern har åtminstone gjort kladdkaka till i morgon, jag funderar på om jag kan slänga ihop något med rabarber men mina goda har inte riktigt kommit igång efter flytten och jag orkar inte åka och hämta vid gamla huset. :rofl:
Johodå! Jag vill måla! :bump:

Du får spackla, för det är så tråkigt. Så kan jag måla, för det är roligt :p
 
OMG. Drömmen. Min kusin och hans snubbe (aka ”schlagerbögarna” ) ska tydligen anlända till min ömma moder och bo där två veckor i sommar, preciiiiis när jag också är där. Senast vi sågs spräckte den ena byxorna efter en vild akrobatisk dans till Papaya Coconut.
Vi kommer ha dj-bås, bar och spela sjuka hits.
Min mor ba ”öh okej lugnt och skönt”.

:rofl:

Testkör i detta nu min nya ue wonderboom 😎😎
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 953
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 892
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 405
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp