Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är varmt, och unghunden är i en period att bita sönder saker så då får barnen bada i den blivande lounge-hörnan på växthuset. Själv ska jag läsa en bok i en stol på utsidan :D
 

Bifogade filer

  • IMG_20200614_151815.webp
    IMG_20200614_151815.webp
    302,4 KB · Visningar: 61
Nu sitter jag i supporten med Adobe. Vill installera min cs6 Masters Collection som jag köpte får massa år sen, men den här datorn går ju inte att köra CD på 🙈
 
Jag frågade om jag fick testa sticka mig själv. Det fick jag inte 😅 men nu är det klart! Bara invänta resultat. Hoppas och tror att det är positivt!
Skulle promenera hem men satte mig på en servering pga blev hungrig och törstig på vin 😁
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag frågade om jag fick testa sticka mig själv. Det fick jag inte 😅 men nu är det klart! Bara invänta resultat. Hoppas och tror att det är positivt!
Skulle promenera hem men satte mig på en servering pga blev hungrig och törstig på vin 😁
Spännande! Ska själv lämna prov nästa vecka, tror dock inte det kommer visa något (får testet via jobbet).
 
Senast ändrad:
Jag frågade om jag fick testa sticka mig själv. Det fick jag inte 😅 men nu är det klart! Bara invänta resultat. Hoppas och tror att det är positivt!
Skulle promenera hem men satte mig på en servering pga blev hungrig och törstig på vin 😁
Fast problemet är väl att ingen riktigt vet vad det innebär om man har antikroppar? Är man immun, eller kan man få det igen? Om man är immun, hur länge varar immuniteten, osv?
 
Nu har jag trimmertråd och har tankat min skapligt nya trimmer. (köpt i höstas)

Tror ni att jag får den att starta? Näpp.
Det är en hopplös arbetsställning. För att kunna dra i snöret måste jag stå dubbelvikt och jag är inte så stark. Efter några minuter höll hjärtat på att hoppa ur brösten och jag gav upp.

Jag har en fulltankad trimmer-attrapp. Dvs den ser ut som en trimmer men den trimmar inte. :meh:

Ilsken slipade jag lien och slog vägen fram till avloppsbrunnarna med den istället. De börjar tömma här i nästa vecka.
 
Sådär ja lyckades slänga upp annonsen för mina utemöbler, får se om någon nappar.
Ska även höra med chefen hur det funkar att låna släpkärran de har på jobbet, kommer nog behöva köra lite större grejer till tippen som jag ej kan ta i personbilen. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 981
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 911
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp