Haft skönaste upplevelsen. Ni vet när man är jättekissnödig och ÄNTLIGEN kommer till en toa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då skulle jag nog kunna tänka mig att städa varje dag till och med...... !Alltså... Jag städade i typ 1 timme, blev av med massa bråte och blev 2 tusen kronor rikare
Om man tjänar så här mycket pengar varje gång man städar, kan jag städa lite mer i morgon
Spännande! Ska själv lämna prov nästa vecka, tror dock inte det kommer visa något (får testet via jobbet).Jag frågade om jag fick testa sticka mig själv. Det fick jag inte men nu är det klart! Bara invänta resultat. Hoppas och tror att det är positivt!
Skulle promenera hem men satte mig på en servering pga blev hungrig och törstig på vin
Fast problemet är väl att ingen riktigt vet vad det innebär om man har antikroppar? Är man immun, eller kan man få det igen? Om man är immun, hur länge varar immuniteten, osv?Jag frågade om jag fick testa sticka mig själv. Det fick jag inte men nu är det klart! Bara invänta resultat. Hoppas och tror att det är positivt!
Skulle promenera hem men satte mig på en servering pga blev hungrig och törstig på vin